Natural pools

10 oktober 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

10 -10 2016

Alweer een vrije dag.

De lijst erbij, vanmorgen naar de Natural pools.

Al vaker geprobeerd, ene keer was Suze onderweg zo benauwd, andere keer stromende regen, weer een keer golven veel te hoog. En aangezien ik daar nog nooit alleen ben heen geweest, ging ik dat ook niet ondernemen met de kinderen alleen, beetje te hoog en te smalle paadjes.

Auto naar Pointe blanche, eten en drinken mee en zwempakken…en gaan maar. Eerst nog wel ok, later werd het een stukje meer dan eng, maar ja….doorgaan, maar geen fotos gemaakt haha.

Op het plateau uitgerust en even wat eten,…dan naar beneden klauteren met allen, om de beurt en reuze voorzichtig. Waren gelukkig maar een paar mensen….en de golven niet te hoog.

Der in dus, hoe apart.

Lekker filmen onderwater en snorkelen, Jurre blij want zeeegels, visjes, Tjeu klaagde over honger, Suze vond het mooi. Wij ook. Heel bijzonder plakje weer.

Na een uurtje of wat weer omkleden, want hiken gaat niet op je slippers en in badpak…

Onderweg werd het tuurlijk heel donker,…en we haalden het net niet, grote donderbui…ai ai ai, enfin, overleefd en we waren gelukkig wel net het engste stuk voorbij…..

Redelijk vroeg weer thuis…of we naar strand kwamen? Tjeerd ging niet mee, dan ik maar, met een handvol op het strand hier de dag volmaken, voor het donker, en weer een hoop regen naar huis, want morgen is het echt weer school kleine mensjes!