11 12 13 14 15 dec

11 december 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

De rapporten kreeg ik die holiday show dag al mee.

Shelly had voor mij geregeld dat ik dinsdag na schooltijd mocht komen bespreken.

Super want zo hoefde ik niet de volgende vrije dag met de drie weer naar school voor besprekingen.

Miss Hanneke hebben we even laten zitten, dat heb ik later uiteraard wel gedaan, bespreken van Tjeu met Miss Esperanza.

Alle drie gaat het super, en dat is meer dan fijn!

Dagje naar baby beach de zondag, en daarna eten bij de Mac, omdat ze daar al maanden om zeuren.  Klere koud daarbinnen, maar de jongens happy omdat ze in dat ding konden spelen. Vooruit dan maar.

Tjeu bleek de 14e op een fieldtrip te gaan naar de blue mall, spelen eten en kleien voor 30 dollar. Wij wisten tot een paar uur ervoor van niks, briefje was niet meegekomen, en we werden door Hanneke gebeld vanuit school, of Tjeu wel mee mocht. Eh ja, waarheen? Moest ik nog even gauw emailen om permissie te geven dit in verband met de verzekering en aansprakelijkheid.

Wel balen, anders had ik meegegaan uiteraard, zo een kleine druif verteld nog niet alles van wat ie gedaan had en heeft.

1. J van Oort:
    3 maart 2016
    Lachen, lachen.....,jij kunt het ook weg gegooid hebben....,denk eens na.! Maar Tjeu ging mooi mee ...haha.
  2. Tante Cornelia:
    4 maart 2016
    Blijft mooi, die uitgebreide rapporten. En ja, het is heel fijn als ze het goed doen op school.
    Bij ons kwamen ook niet altijd alle briefjes aan maar ik had het geluk, dat ik de moeders van klasgenootjes/vriendjes vaak sprak. Daarom wist ik het meestal wel als er iets stond te gebeuren.