begin herfstvakantie

2 oktober 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Na Tjeerd drie weken ziek thuis naar de Buccaneer.

Ja inderdaad, waren we laatst ook al, maar de oudsten wilden vissen. En ook al zegt Tjeu dan van dat ie ook wil, zijn vis aandacht blijft dan beperkt tot 20 minuten…ofzo. En dan …als je dan ergens bent waar t vissen misschien beter is, maar je voor de rest niet veel kunt, dan heb je in no time trubbels in de tent. Vandaar dan maar.

Het was snik en snik heet, zelfs voor ons doen. En extreem rustige zee. Voor deze keer hadden we de snorkels mee moeten nemen, helaas niet aan gedacht.

Tjeu zag miss Linda (de muzieklerares) en die gingen samen liggen drijven, wedstrijdje wie het het langst kon. Raden wie er won? Was echt superlief die twee samen.

De anderen druk met vissen en de rest.

Wij gezeten en Tjeerd voetbal checken op telefoon. Deze keer wachten tot na vijf uur, dan kan je pizza bestellen…en bovendien de zonsondergang zien. Jeweetwel die.

En het was de laatste dag. Zoals veel vaker deze jaren had ik wat anders bedacht voor in de vakantie. Maar nu was Tjeerd ziek geweest en had iedereen vakantie opgenomen, behalve Tjeerd, en zo was ik de volgende week alleen met de kinderen. Jammer, uiteraard hebben we ons wel vermaakt.

1. J van Oort:
    7 november 2016
    De Family , auto uiteraard anders kom je niet bij Buccanier. De zee , vissen ,zwemmen ,langs strand lopen ,palmbomen...ligstoelen en natuurlijk niet te vergeten de PIZZA...wat een heerlijkheid....oooo, dat Holland in verschiet. ! Niet aan denken Oma. Het is nog niet zo ver....
  2. Tante Cornelia:
    8 november 2016
    Vissen kan gelukkig hier in Nederland ook. En pizza eten ook.
    Genieten daar zo lang het nog kan. Maar ook hier in Nederland kun je genieten.