berts baby beach.

8 februari 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Dat kon die zondag gek doen en laat op, maandag was er geen school, en dinsdag ook niet.

Maandag eea opruimen en boodschappen, dinsdag ik Bert en de kinderen naar baby beach, het zou een de hele vakantie zo gaan, naar het strand, of plannen in de zon, regen, wind…bizar. Uiteraard is het dan nog niet (te) koud, maar de kinderen en wij vinden dat tegenwoordig al wel sneller haha. Bert vond het prima niet te heet, nou gelukkig dan maar.

Gezellig dagje, heineken vlaggetjes gevonden en een beetje redelijk op tijd weer naar huis om daar te eten met pappa, morgen is er namelijk wel weer school!

Woensdag ochtend, ik naar de yoga bij La Bamba, allen was er ineens weer geen la Bamba meer, en dus lagen we op een natte zandvloer op het strand er naast, in de troep. Bianca niet zo happy, ach het uitzicht was mooi. Helaas ook regen, en de dagen erna vette spierpijn, jep van de yoga, maar ook van de koude ondergrond en natregenen…zien wat er volgende week gebeurd en waar…

Bert was deze ochtend gewoon thuis bij het zwembad. Niks niet yoga haha

1. Tante Cornelia:
    21 maart 2016
    Er zijn maar weinig mensen, die tijdens yoga zo'n uitzicht hebben.
    Wel fijner natuurlijk als het ook nog droog is.
  2. Tante Cornelia:
    21 maart 2016
    Wat een prachtig uitzicht tijdens de yoga les. Nu nog een droog plekje om te liggen.
  3. Petrie:
    21 maart 2016
    Ik wil best mee naar de yoga met jou hoor. ;-)