embouche de ladiedadieda

15 mei 2016

Heb de foto’s al een heel eind uitgezocht, dat is het meeste werk.

Zie net dat ik nog ongeveer 50 verhaaltjes te gaan heb, en dit voo de donderdagmiddag, want dan heb ik geen tijd meer. Moet ik naar school de kinderen halen, want er rijdt geen bus om half vier, ze hebben na school voetbal. Vrijdag komt bff Wendy en der ene dochter….en dus moeten we bij zijn. En het huis klaar, en het appartement, en de boodschappen, en Halloween nog dingen naaien, en nog wespen verdelgen, en nog spullen verkopen, en en en en.   Iiieeeeeks….

De 15e naar de franse kant, eiland lopen, blijft een favo van ons allemaal. Is ook zo heerlijk rustig daar, en zeker als er geen toeristen zijn. Deze keer was het water kalm en laag genoeg voor tochtje naar de andere eilandjes, was voor allen de eerste keer, leuk man. Zoveel te zien en te voelen en te ruiken, ontdekkingstocht dus. Fijn.

Naderhand bij de mambo bus zitten uitpuffen en de volgende keer gaan we hier dan picknicken vragen de kinderen? Ja goed plan! Mij best!

1. J van Oort:
    18 oktober 2016
    Zoveel.????? Daar hoef ik toch niet op te reageren he. Jee , man doe toch eens kalm aan . Gewoon te gek voor woorden. .,maar ja het blijft leuk om te lezen.
  2. Tante Cornelia:
    19 oktober 2016
    Zeker prachtig. Maar voor wie het wil zien valt er in Nederland ook van alles te ontdekken.
    Ik vind het ook leuk om jullie belevenissen te volgen.