Erika?

25 augustus 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Beetje uitgerust uitgepakt en uitgeslapen was het de 29e Juli tijd voor een dagje Pinel, je weet wel, dat eilandje aan de Franse kant. De vorige keer was het vol met bekenden, nu was het rustig rustig, maar net zo gezellig. Suze en Jurre vonden dat ze nu wel zelf het eiland konden “exploren”, zoals dat dan in het goed gemixt Nederlands-Engels gaat. Vonden wij ook wel, ze bleven continu zwaaien naar ons, haha, grappig, grote kleine helden.

Ze maakten nieuwe vrienden met een Amerikaans stelletje dat op huwelijksreis was, de arme gast kon geen voet meer in t water zetten zonder dat onze drie smeekten om in de rondte gegooid te worden,…..toen we het laatste bootje terug namen zaten ze gebroederlijk naast elkaar op de pier, en vroegen “ze” netjes of ze foto’s mochten maken van allen. Sure.

De andere foto’s zijn van op het vliegveld in NL, de 24e. vertraging, of course, nu was het de KMAR, die wilden en deden een totale check van binnen en buiten het vliegtuig..en blijkbaar hadden ze ook nog prijs…weet je in elk geval waarom je moest wachten. Inchecken ging dramatisch langzaam, en het was een half vliegtuig vol bekenden, ook mal.

Deze keer wel leuk personeel, en was het allemaal beter geregeld, dat wil zeggen, in het vliegtuig.

Vandaag de 25e Augustus is het ontzettend heet, ja vind zelfs ik,…. Sta te druppen van het zweten in de keuken, bah bah…  Danny verdween een beetje in het niks, zeker voor ons…geen spatje regen van gehad verdikkie. Maar Erika is in de maak, en dat ziet er groter en erger uit,…vanaf woensdag avond wordt zij verwacht, al dan niet orkaan…

Ja we gaan een beetje van hot naar her met de verhalen, vanaf het volgende begin ik vooraan over de trip naar Nl,…tussendoor zal ik wel melden over hoe en wat met wel geen orkaan, en eventuele rest..

1. Carol:
    25 augustus 2015
    Neem aan dat de tulpen en nutella in Nl gemaakt zijn? En het bezoek aan ille pinel op 25-8-15 dus vandaag gemaakt zijn?
    Groet Carol
  2. Sietske:
    26 augustus 2015
    Hey, een foto van jullie twee, leuk!
    Gelukkig Danny voorbij, nu hopen dat t meevalt met Erika! X
  3. Judith van de Pas van Oort:
    26 augustus 2015
    Nee Ca, pinel was in juli, maar als ik de data van de fotos niet aan pas dan komen ze verkeerd terecht, moet ik nog uitvogelen. En ja nutella em de rest was op schiphol.
  4. J van Oort:
    26 augustus 2015
    T,is weer top....om op het eiland te zijn...xxx
  5. Tante Cornelia:
    27 augustus 2015
    Stoer, samen het eiland verkennen.
  6. Peter van den Hout:
    30 augustus 2015
    Daar waren wij ook geweest destijds. Echt een heel leuk eilandje, fijne herinneringen aan!