Halloween school, 30 okt 2015

30 oktober 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Halloween school.

Komen ze er een week van te voren mee op de proppen dat de drie, als boeven verkleed willen met halloween. Wanneer dat dan is, oh vrijdag, op school. Juist ja. Ze hadden het maanden geleden als eens gemeld, ik heb het hele internet afgezocht, behalve pakken vanaf 50 dollar pp, kon ik niks vinden. En na die tijd hoorde ik niks meer, zelf ook niet meer aan gedacht met alle orkaandreigingen en feestjes en de rest.

En nu?

Dan mijn kast maar op zijn kop. Alles wat ik had aan zwart witte streepjes en of zwart en wit bij elkaar gezocht, ook van de kinderen. Die geen streepjes, helaas. Op een lokale naaimachine eerst de petjes gemaakt. Hoewel gelukt, was een drama om te doen… Ondertussen had ik naaiellende dag twee een andere machine besteld,…maar goed, die was er tuurlijk nog niet. Maakt niet uit, heb mijn best gedaan tot diep in de nachtjes en was reuze in mijn nopjes met t resultaat.

Om het af te maken hadden ze als nr hun geboortedatum, en een ketting om hun been met een bal. Ook nog ergens gekocht, oranje gespoten met rood, en er gezichtjes opgetekend.

Vrijdagochten hunnie aankleden, helemaal leuk. Met stippen op hun bekkies want een boef heeft een baard (jaja, zo herken je ze volgens de drie) en mam met enige streeprokkie over, allen in de auto en naar school. Helaas niet meer zoals op de andere locatie, een halve dag school en dan Halloween metalle ouders vrienden bekenden etc en een open school, met happies drankkies en de rest… Nee, op deze locatie is alles “beter”, dus geen feest voor de famile.

En dus ging ik mee om er nog iets van te kunnen zien.

Mr Gomez gevraagd foto’s te maken van de drie samen, aangezien ze voor mij en of ons nooit braaf gaan zitten, anderen lukt dat wel…Zijn mega leuk, niet van ondergetekende

1. Tante Cornelia:
    8 februari 2016
    Leuke outfits, Judith. Zo te zien waren ze er blij mee.
  2. J van Oort:
    8 februari 2016
    Waar haal je de fantasie vandaan...,en de kinderen vinden het denk ik heeeeel gewoon... Maar het is een gave opdracht voor je geweest. Super.,ik ben trots op jullie. Xxx