inspiratie

25 september 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

dat zette aan het denken, en hop, de week erop deden we ongeveer hetzelfde, mits de kinderen, ja alle 4, nu ook zelf gingen vissen. wat gevangen? nope. maar dat gaf niet.

bovendien ben ik eens begonnen met eea aan prijzen op de foto te zetten, voor degenen die menen dat het hier zo goedkoop is. Dat wil zeggen, in Nl denken de beleidsmakers te weten dat de kosten in levensonderhoud hier net zo laag is als in Curacao. ....ahum... Of dan anders ongeveer als in NL.....juist. Ik hoop dat jullie ietsej minder voor een bloemkooltje dokken....

Bij deze, ik ga es vaker op pad om meer boodschappen "vast" te leggen, leuk voor later, en misschien nog es nuttig op een andere manier. en ja, zal eerlijk zijn, ook foto's maken van dat wat goedkoop is...( sterke drank/ sigaretten) dat kan leuk zijn tuurlijk!   Maar ja, beetje rare lunchbag vulling voor de kinderen nietwaar?

1. Peter van den Hout:
    26 september 2014
    Zelf in een kasje groente kweken,tomaatjes sla,boontjes,weet ik het.( heb er geen verstand van hoor.)
    Je kunt beter uit eten gaan,is goedkoper denk ik als je de tentjes weet.
    Maar de vis is toch goedkoop of niet?
    Zit er nergens unne soort Lidl of Aldi ;-)
  2. Tante Cornelia:
    26 september 2014
    Oei, ik zou een rolberoerte krijgen van die prijzen.
    Ome Jack heeft een volkstuin waar hij zelf onze groentes kweekt. In tijden van overschot maakt hij er de rest van de familie blij mee!
    Asperges, aardappelen, sla, boontjes (in allerlei soorten en maten), peultjes, tomaten, kooltjes en nog veel meer.
  3. J van Oort:
    26 september 2014
    Het is inderdaad zo, prijzen je schrikt je wezenloos soms, en ik heb ook nog nergens potgroente gezien, misschien is dat niet zo duur..... Je kunt ook niet alle winkels van groot tot mini niet even uitproberen en zeker niet met deze hitte dat kost energie zeg.... En even je auto ergens parkeren wat een ramp , maar goed ik ben nu bij jullie en help mee zoeken of niet natuurlijk, want ik zie eigenlijk teveel in die winkels, niks voor mij.. Maar een ding het is echt duur hier...,Oma vanuit Guana-Bay.... En lekker warm dat is een plus punt voor mij haha,,,,,,
  4. Mike:
    27 september 2014
    Lekker terug naar PR gaan. Mango's voor niks daar!