kano-en?

2 mei 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Vrijdags vond Tjeerd dat ie schoon moest maken, de wappers en de aircos…moest ook, maar vandaag?….ehm,….en de lamp van Suze der wapper viel te pletter, vazo’n glazen bol, om de lamp, jeweetwel, van dat hele fijne glas. Dat lag dus o-ve-ral en inderdaad werd het schoonmaken, zo’n beetje hele dag.

ik met de kinderen naar inguana park, maar dat was dicht...verder gereden naar Oyster pond, en net voorbij de grens is een nieuwe flonder met kijkmuur, en info geplaatst, dat es effe checken. Prachtig. helaas kwamen er twee honden met veel geweld door de struiken en het water richting ons, ze gromden en waren groot, lets go guys, blaffende bijten niet, maar deze???

s avonds nog in het licht naar de boardwalk, eten, bij quealichi...kan je de kinderen zien en kunnen ze spelen,althans, tot het donker wordt.. kan je zelf even kletsen met elkaar,  of niet.           ..

De jongens hadden bekijk en zo weer vrienden met hun blue track, wat een geweldig stuk speelgoed is me dat toch zeg!

Zaterdag kanos opgehaald bij Leanne, en vanaf La Bamba eind eindje genoot, niet te ver met tennis en golf arm, je moet ook weer terug helaas. Naar een barretje was ons nog wel gelukt, smoothies en presidentes en wijn ook, en hee, terug ook.

We gingen terug want er was wat, wat? Voetbal ofzo? Geen idee meer.

Onderweg schildpad zien zwemmen en grote vissen… ja jongens, we gaan gauwer weer, das hartstikke leuk zo kanoen

"

1. Carol:
    21 juni 2015
    Geen foto's van de kanotocht zelf? Moet je zo'n GoPro camera kopen, kan je op je helm, fietsstuur, dashboard enz enz zetten. Kan je NOG meer meeslepen. :-) :-) .
  2. J van Oort:
    21 juni 2015
    Haha, die Carol ...?.hij heeft gelijk , met alle spullen meeslepen. Xxx
  3. Tante Cornelia:
    27 juni 2015
    Iets nieuws is altijd leuk. Zie je het allemaal weer eens vanuit een ander perspectief.
    In het donker zijn jullie met jullie blonde kinderen wel in het voordeel vergeleken bij de ouders met donkerharige kinderen. :)