kijk alweer een week voorbij.

20 augustus 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Helemaal in het begin gingen we er heen, Orient bay. En dan bedoel ik & jaar geleden.

De zee was toen best golfie golfie, en onze twee nog klein, bovendien vonden we het erg vol.

Heel lang zijn we der niet meer geweest.

Tot we weer es langsreden in die kleine autootjes en bedachten, toch wel leuk.

Duurde het nog tot ik las in de krant van een winkeltje dat ging sluiten en de zwemkleren goedkoop weg deed. Ok dan, op naar Orient Bay.

Niks voor mij, helaas weer, Tjeerd vier zwemboeken, mooie dure, voor weinig. En Tjeu een haai, of course.

Bij orange fever gaan zitten, voelen we ons lekker thuis in die kleur.

Goed gezorgd de mannen, rond lunch heerlijke pizzas op de strandstoelen, en tegen de avond ander eten aan een tafeltje onder het dakje.

Hele hete dag, het water was prachtig helder, de kinderen hebben behalve gezwommen en de rest ook veel gekleurd voor mensen op het strand. Later kregen ze een tekening terug!

Na de schemer naar huis, erg genoten allemaal van een gewoon en toch niet zo gewoon dagje dit strand aan de Franse kant.