MIchelle and Mac's partijtjes

26 november 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

September en oktober en begin november waren bizarre weken, met heel veel extra werk, heel veel ellende wat weer betreft, twee keer een straatverbod zelfs, en ook nog eens heel veel verjaardagen, lijkt we of iedereen dan zo’n beetje jarig is hierzo. Ook veel verschoven verjaardagen, ja iid ivm het weer dus.

Michelle, de dochter van Miss Hanneke had ook moeten wachten op der feestje…25 oktober was het dan zover, bij de Simpson bay Yacht club, nee, niet de kroeg, je hebt daar ook een woningencomplex , velen met een eigen dock aan de lagoon,(gated, met gezamenlijke zwembaden tennisbaan etc) en Michelles Franse oma woont daar, vandaar.

Michelle werd 9 dus Suze voelde zich geweldig dat ze was uitgenodigd voor zo’n “grote meiden” feestje…zo grappig. Feestje was van half 3 tot 6, Suze wilde me graag mee.

Nou had Jurre een feestje op de boardwalk, fietsen mee, van 3 tot half 8…ehhhhhhh.  Tjeerd heeft die weggebracht, en we hebben em beiden duidelijk gezegd niet overal heen te fietsen en te luisteren naar Roxy, Mac Gregors mam (de jarige), want sja, Jurre zou de grootste zijn had ik al bedacht, en bovendien kent ie daar heel erg goed de weg…. Zag em al wegsjezen met een haffel kleineren achter em aan. Tjeerd daarheen ook met Tjeu,die wat zwemmen en zo en Tjeu was moe, zijn ze thuis gaan dutten, ik zou Jurre gaan halen met Suze. Veel later zei Roxy dat Jurre zich super had gedragen. Is dat even geweldig te horen!

Bij Michelle was het rustig, allemaal dametjes die hun ding samen, apart, in groepjes, deden, heel kabbelend, heel kalmpjes allemaal, Suze zei later, vond het een relaxed feestje. Haha. Ik kon mooi foto’s maken in de rondte van ssbyacht club, gezonken boten en de lagoon rondom, je komt daar normaal niet binnen. De mam van pa haalde voor mij een rode wijn, want Miss Hanneke was die vergeten, foei juf, hahhaha. Hoogtepunt was wel de moustache parade, heb me slap gelachen om al die meiden met een snor (en 1 klein kereltje) zie de fotos!!!!

Kadootje uitpakken moest Suze nog bij zijn, terwijl ik al half 6 weg wilde naar Jurre (beetje sneu allenig heel de tijd) waren we uiteindelijk na half 7 pas op de boardwalk.

Dat was een iiiiieeeeeeets ander feestje hahahaha. Wel 20 paar ouders, allemaal aan de heis en wel net zoveel kinderen of meer op fietsen stepjes, aan het rennen etc, en toen wij kwamen was het al donker natuurlijk…misschien maar goed ook. Het was bij de Honky Tonk, en na ja, iedereen vloog me om de nek, nou ja, velen, want bijna iedereen daar bleek ik te kennen, honky tonkers incluis, want daar komen we regelmatig op zondag (effe fietsen effe drankje/hapje soms) en het voetbal kijken heeft vele “kennissen” gebracht. Jurre was vol vol vol van alles wat ie had gedaan en gegeten en gedronken, en sjeesde weer weg, kan je nagaan, al 4 uur aan het fietsen en zo….

Der viel veel te kletsen, maar nooit die uren in te halen haha, gaf niet, iedereen had het overal fijn gehad en uiteraard waren ze totaal keduuk, maar toch meteen Tjeu snoepjes geven, die was nog op, want die had geslapen de hele middag! Lief.

1. J van Oort:
    26 november 2014
    Och, och, wat een feestjes....., en leuk dat je uitgenodigd wordt . En ook leuk voor Suze en Jurre..zij verdienen dat ook . Het zijn tenslotte hun kameraadjes.....zo heb je gauw vriendschap met elkaar . Super toch?
  2. Tante Cornelia:
    26 november 2014
    Leuk, dat ze zo vaak gevraagd worden op feestjes. Vriendjes en vriendinnetjes van over de hele wereld. Internationaal gezelschap!
  3. Peter van den Hout:
    Feest feest feest!
    Fijn dat ze er helemaal bij horen en zo op hun gemak voelen.
    Och, en voor paps en mams is het stiekum ook leuk..
    X
  4. Mike:
    27 november 2014
    Heb je ook de honky tonk blues gedaan?