alles sjeest door

2 oktober 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Jurre is zijn eerste melktand kwijt. Nah ja, de tweede, maar deze is er niet uit gebonkt door Suze, maar door hemzelf eruit gewiebeld! Jeu!!!

Op het strand ligt ondertussen al maanden sargasso wier wier wier wier, wier lopen ipv wadlopen. Ziet er soms fotogeniek uit,..maar….tussen het mini stukje zand en het water zijn poeltjes ontstaan, en dat stinkt me daar een partijtje…gelukkig beschikken we nog niet over geur foto’s. snap niet helemaal waarom ze het niet weghalen…..voor de schildpadjes die uit (moeten)komen is dit ook niet happy. Daarover later meer.

Gingen we effe wandelen naar strand, ineens een plensbui, tot vermaak van Tjeu en Jurre, Suze vond het niks, die was op der fiets en die mocht niet nat (der nieuwe..voor der verjaardag…ook later meer over)

23e jaja, nog steeds augustus……. hadden we feestje van Leanne 40, en daarvoor “moesten” we naar de ene plek die ik nooit van naam kan onthouden, ver voorbij sunset, eh…beacon hill ja… Nog gestopt om naar vertrekkend vliegtuig te luisteren en kijken, was grappig met zijn allen in t kleine autootje, en handiger parkeren daar op de minirotonde, wat een gepriegel! Ok, we zijn er, er uit… Blijkbaar hebben buren van haar (lenanne) familie met een appartementje daar…haha, met de nadruk op tje,……pffffff wat een ruimtes, prachtig hoor. Op dakterras borrel happie en zwemmie, en van het mooie uitzicht genieten, en dat wat ik mis hier, zonsondergang. Nadia heeft nog ‘filmsterrenfoto’s” van mij en van Suze gemaakt, maar die zit in NL, dus helaas, kan ze niet showen hahaha. Misschien ist ook wel niks geworden, ha, en dan bedoel ik niet dat het aan der nieuwe toestel zou liggen.

Dan nog 200 jaar KMAR vieren, in Nl gingen ze op familie dag naar Walibi, wij naar Karakter middagje. Bijna hetzelfde toch? Hahhhahhaa. Bij baby beach was teveel wier. En bij Karakter zaten we boven, wat niet echt handig is met kleine kinderen. Speechje hier babbeltje daar, champagne toast. De hapjes waren niet echt bedacht voor kleintjes, en dus bestelde ik maar vrolijk telkens bitterballen, hadden de kinderen die er waren (want ze waren er niet allemaal,… jammer) tenminste ook wat jammies.

1. Peter van den Hout:
    2 oktober 2014
    Mooi optrekje daar!
    Hier ook een prachtige dag geweest voor het Walibigebeuren!
    Bitterballen blijven voor mij ook de lekkerste snacks .
    X
  2. Carol:
    3 oktober 2014
    Altijd leuk zo'n zwembad dat "overloopt" in zee!
  3. Tante Cornelia:
    3 oktober 2014
    Wel altijd uitkijken met bitterballen, dat je, je mond niet verbrandt!