Tea with mom?mum.

20 maart 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Tea with mom….

Al weken en weken gaat het er over, en het ziek zijn mocht het niet verstoren.

Zo kwam het dat een Tjeu met koorts mee ging, en de andere twee eigenlijk ook nog niet in compleet goede doen, kwart over 7 met zijn allen naar school gereden.

Tjeu wilde toch graag naar miss Hanneke, de andere twee naar Mister Fry (meneertje fraai), want ik werd niet eerder verwacht dan 9 uur, mamma vetrekken dus, met Roxy naar een cappuccino bar en hee, daar zat mam Carla ook, gezellig! Zouden we in al ons geklep nog te laat op school terug zijn zeg, haha.

We bleven bij elkaar zitten, daar kwam ons kleinste mannetje aan, mega trots met zijn bloem, waar hij overigens alles al in het Engels over verklapt had thuis.

Paar minuten later de andere twee, en ziehier mijlpaal nummer zoveel, maar de eerste keer dat deze mamma op school was voor iets van alle drie de kinderen, wat geweldig!!! TROTS.

Jammie eet dingetjes, ook voor de kinderen, kwamen er te laat achter dat er ook koffie was, he he. De wind was te doen deze dag, een enorm geluk, want er waaide toch het een en ander om en weg, en zoals het de afgelopen dagen woei had alles omver gelegen, dankje weergoden.

Gezellig en veel te kort, helaas zo voorbij, de oudsten naar de klas, Tjeu wilde ook naar zijn klas. Maar die had echt koorts. De rest van de kinderen en mammas kregen te horen dat Tjeu het er niet mee eens was, I WANNA GO TO MISS HANNEKE AND MY CLASS!!!!!!

Ach poppetje toch. Jurre en Suze waren later die dag blij hem weer te zien, ze vechten wel hoor, maar ze zijn toch vooral erg gek op elkaar, en dat is prachtig om te zien en horen.

1. Peter van den Hout:
    10 april 2015
    Wat leuk toch op die school,geen wonder dat Tjeu wilde blijven!
    Leuke vertrouwde sfeer!
    Vechten hoort erbij,alhoewel ik er soms simpel van wordt hier...,maar het wordt minder gelukkig,maar verbaal des te erger! X
  2. J van Oort:
    Allemaal SCHATJES..... wat een gezelligheid....xxx
  3. Tante Cornelia:
    10 april 2015
    Kot allemaal goed met dat vechten. Het houden van blijft, gelukkig.
  4. Tante Cornelia:
    10 april 2015
    Moet zijn: KOMT goed, natuurlijk.
  5. Carol:
    10 april 2015
    Wat een leuke dingen doen ze daar op school! Geen wonder dat de kids daar graag naar toe gaan!