trippen!!

16 juni 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Verdikke, alweer een fieldtrip?

Ja alleen nu hadden ze alle drie een trip op dezelfde dag.

Helaas voor mezelf. En Tjeu dit keer, want ze hadden hulp ingeroepen voor de Mullet bay trip, ikke met de grote auto, of water tassen etc in de mijne kon, en dan de kinderen lopen vanaf school…ok…

Sorry lieve kleine man….

Was er al vroeg en Mr Fry was wat vergeten, die moest weer terug.

Niemand te zien op Mullet en het water was extreem kalm, prachtig hoor.

Werd gauw anders, haffel kids on the beach,.   Allemaal zooi oprapen, blijf t vreemd vinden dat zij de troep van anderen moeten opruimen, alle leermomenten ten spijt.

Deze keer ook zandkasteel competitie, leuk!

Ondertussen liep het strand aardig vol, alle toeristen vonden het geweldig allemaal, leren zij daar maar wat van, dat ze hun zooi niet op het strand gooien!

Nog ballen in het water, veel water gedronken, mega veel zand in de auto, en op school alle spullen naast elkaar gelegd zodat iedereen het zijne kon pakken, heel clever Judith.

De bus van Tjeu kwam ook aan, dag mijn lieve kind, heb je het ook fijn gehad met jouw fieldtrip?

De volgende dag was om 12.00 uur school uit….vakantie!!!!

Ik wilde ze gaan halen, maar ik had een afspraak met Mvr Erato over de buschauffeur, die had Tjeu namelijk gebeten, ja, de chauffeur Tjeu, niet andersom. Na veel gebel en gedoe zou ik haar in de stad ontmoeten. Lees ik een mailtje dat ze naar school was gereden. Om half 12. Ja gvd….ik heb mijn afscheid aan allen aan de kant gezet voor jou…. T….., en nou flik je me dit? De kinderen hadden zo ook niet de kans gedag te zeggen voor de zomer, nee lekker dan. Dacht dat dit belangrijker was???helaas heel erg over de emmer de vakantie in gegaan. En zeg nou niet dat ik alles altijd moet laten gaan laten gaan, vinden jullie dit ok??, ze komen hier weg met moord sommigen, please zeg, waardeloze familie deze, heel erg waardeloos.

Tot op de dag van vandaag rijdt de chauffeur nog, uiteraard niet met onze kinderen, ik vind het absurd!!! En tot op de dag van vandaag heb ik de directrice niet gesproken over dit. ABSURD.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tante Cornelia:
    19 oktober 2016
    Onbegrijpelijk. Zouden ze hier niet zo mee weg komen en in Amerika al helemaal niet. Ik snap best, dat je daar boos om bent.
  2. J van Oort:
    20 oktober 2016
    Onderwereld gedoe ,,, voortrekken , wie weet allemaal ,in de krant ermee....,maar ja dat zal niet gaan, voor jullie althans, je kunt er iemand anders voorspannen......??