under the boardwalk.

18 oktober 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Jep, inderdaad, de volgende dag maar es chillen thuis. Eh…voor sommigen…het was natuurlijkopruimengeblazen. Maar als t leuk is geweest is dat niet zo erg.

Maar dan komt de zondag en de kinderen wilden vissen, en ik niet naar de brug. En zo waren we al heel vroeg op de boardwalk, zonder fietsen, met hengels.

Tjeerd probeerde het met de kleine hengel van Tjeu vanaf het strand maar geen succes.

Ondertussen waren ze druk bezig met voorbereiden van de opening van de nieuwe tentjes bij de Walter pier, helaas voor de kinderen moest het water van de fontein nog getest worden, en mochten ze er (nog) niet doorheen rennen. Balen voor ze, maar dat komt wel. Overal rondgeneusd en fotos gemaakt, moet zeggen, ziet er super uit, vele baaien vertegenwoordigd, een mini museum, prachtige toiletten, hopelijk blijft dat zo, en twee barretjes waarvan de ene getest. Het kan wel, wat moois maken, ik hoop zo dat het blijft bestaan zoals het nu is (toen was). Leuk die uitgezaagde details, allemaal toepasselijk, prachtige tegels, palmen en inderdaad fontein.

Alleen…..de toeristen kwamen al voor half tien aan, en pas om 11 uur nog wat gingen de tentjes open. Sja,…dat begrijp ik dan weer totaal niet, hopelijk gaan ze dat beter doen, anders loopt iedereen vanzelf wel terug naar  de andere kant, naar de gesettelde zaken. Zou jammer zijn.

Dan vanaf de pier zelf vissen, dat ging beter, kleine visjes ok, maar in elk geval beet. De vogels vonden het super, zie de grote hoe heet ie ook weer, Tjeerd gooide visje terug, hij?zij? kwam, vloog over, dook, en vloog weg met vissie in de bek. Ha!

Nog even zwemmen, onder de pier door, en een borreltje en begin van de middag naar huis, dut time.

1. J van Oort:
    5 februari 2016
    Leuk weekend , en het zal er zeker mooi zijn.... Mooie foto's ik geniet ervan...,dus mooi meegenomen voor jullie haha.
  2. Tante Cornelia:
    6 februari 2016
    Leuke foto's Judith. Gezellig dagje uit.
  3. Carol:
    7 februari 2016