wolken wolken

27 augustus 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

En omdat Jurre graag vist, Tjeu graag zwemt, Suze graag van alles doet en iedereen ontmoet, Tjeerd t best vindt, en ik van mooie luchten houd, gingen we naar de Buccaneer zaterdag.

Tis geen seizoen dus tis heerlijk rustig. Misschien wat minder voor de barretjes, hoewel de eigenaren zoals ik links en rechts lees, naar allerlei plaatsen afreizen, dus zo beroerd kan t niet zijn voor ze.

Wij ploften met de hele handel neer en zijn de hele dag gebleven, ondanks buitje hier en daar. De wolken waren zoooo prachtig, en de foto’s die je dan kan maken …dan zijn 100 er nog te weinig.

Jurre en vriendje Matteo hebben geen idee hoe bevoorrecht ze zijn met hun visstekkie daar op de pier.

En arme Tjeu heeft geen benul van dat het straks allemaal over is dat eeuwige zwemmen. Nee niet aan denken, Suze kijkt er naar uit, naar al dat andere, dat is dan twee.

Ik slik een keertje en dan maar een foto maken, voor t geval ik het ooit vergeet die mooie levensechte beelden voor mijn ogen.

1. J van Oort:
    2 november 2016
    Ja ja Judith en Tjeerd , het valt niet mee om dat achter te laten. Ik heb met jullie te doen hoor. .......!!!!!! Dikke kus voor allen.
  2. Tante Cornelia:
    2 november 2016
    Natuurlijk zullen jullie het gaan missen. Er liggen een heleboel mooie herinneringen maar in Nederland zullen jullie nieuwe mooie herinneringen maken. :)