zoo-reisje.

10 november 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

z

In het weekend van 6/8 nov alweer feestje van verjaardag van Mac Gregor, nu bij zijn moeder.

We hebben allemaal geproost op de verjaardag van mamma, leuk he mam, ook totaal vreemden voor je!

Maandag Tjeu naar de zwemles, die is nog niet zo lang bezig. Wat lengte betreft is ie niet eens de kleinste. Rondvraag door meneer Aad, hou oud ben jij? How old are you? Ene bijna 6, anderen 6. Tjeu hield toen vingertjes op, 4. Vier? Men Aad en Tjeu keken mijn kant op. Ja vier… Tjeu duikt prachtig en zwemt als een gek, meestal moet hij de dingen voor doen. Niet zo gek natuurlijk met een goed zwemmende broer en zus.

Over die twee gesproken, het komt later, maar voor nu even, ze zijn beiden geselecteerd voor de swimmteam. Dat wil zeggen, in het zwemteam van school. Reuze trots hun twee. En dat betekent veel extra zwemmen (en scherp Suze in de gaten houden met der astma) en 28 februari (2016) op de tribune zitten blèren voor ons schoolteam natuurlijk.

10 November eerst maar de zoo, schoolreisje voor de oudsten. Of ik wilde helpen? Tuurlijk. Werd het schoolreisje voor de drie want Tjeu nam ik mee, die zoals ik schreef, van voor zijn verjaardag hoest en snipverkouden is…en moe. (en deze komende weken regelmatig alles onder kotste door alle slijm…het bleef maar duren….)

Gezellig in de zoo, veel kinderen hadden wat te vragen, eigenlijk was er maar ene dame (niet de mijne) behoorlijk stout vond ik toch wel, de rest leutig en lief en druk bezig met de vragen. Hoewel Jurre als level 1 zijnde niet alles hoefde te doen, deed ie dat toch verbeten en dat vond ik knap van em, het verbaasde me behoorlijk. Tjeu genoot van de aandacht van velen, en anderen van hem. Suze vond het leuk vragen beantwoorden en dat ik er bij was. Fotos te over. Voor later.

1. J van Oort:
    15 februari 2016
    Het zal een geweldige dag geweest zijn maar zeker vermoeiend .....,xxx mooi alle foto's.
  2. Tante Cornelia:
    15 februari 2016
    Wat een leuke fieldtrips maken ze op school. Zo te zien was het gezellig en hebben ze ook nog iets geleerd.