16 17 18 sept

16 september 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Bij het zwembad zag ik ze vliegen.

En later zat er ene op/onder de porch.

Een enorme mot, en uiteraard ging Jurre em vangen.

Helemaal prachtig beestje, zie de foto’s hoe groot ze wel niet was.! Die is natuurlijk meegeweest naar school, en later weer vrijgelaten hierzo. Hele onderneming voor zo’n motje…

Zaterdags moest ik met Suze naar de stad, nieuwe afwasmachine regelen, de vorige had ik ook daar ergens gekocht, en die was al keduuk…. Geregeld. Suze was mee. Of we even wat gingen eten…bij der favo tentje…. Vooruit dan maar, ook even fijn meisjes alleen. Suze had een pita broodje met salade Parmezaanse kaas en ham, en een extra bakje salade. Heerlijk peuzelen en keuvelen. Eind van de dag kwamen ze de afwasmachine brengen, jeuuuuuu…

Zondags maar even naar t strand, niet zo ver van huis want Pappa is helemaal niet ok.

Dan eens naar Oyster pond, dat is naast de deur, en toch even wat anders. T was heet, en niet druk, lekker t water…overal goed voor.

Pizza gehaald bij Mr Bushby en op het strand opgegeten, kan wel zeggen schoon op allemaal, heerlijk. En lekker es niet koken!