Suzes laatste SXM party.

10 september 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

The inivitation had een kangaroo op de voorkant…

Want…we gingen een dagje springen!

De dame had t prima geregeld, Rasta was er al ’s morgens, en ik had ’s avonds alles al klaargemaakt/gezet. Tjeerd had taarten gekocht met Suze, oreal and velvet. Voor wie het wat zegt in Nl haha.

Taarten afleveren bij de honky Tonk, want daar hebben we eten geregeld.

Super mensen daar toch, Neil, Simon, thanks a million.

Tjeerd voelde zich helemaal niet ok, zat te bibberen in de snikkende hitte, en heft de hele dag geholpen, nou life, later bleek ie een longontsteking te hebben, niet zo grappig dus, sorry dat je mee moest, dank is groot, dat wel!

Er waren een paar kleintjes meer, waarover ik had gezegd dat pap en of mam dan mee moest om op ze te letten, van en naar dat vlot zwemmen is al een ding, en of ze allemaal springen en er in mikken…twee…we hebben al genoeg aan een haffel kinderen die wel kunnen zwemmen. Iedereen geluisterd en de vader van twee heeft heel veel geholpen, dank Ciro.

Drinken en chips uitladen en het feest kon beginnen!

Werkelijk, moesten gillen om ze terug te krijgen om wat te komen eten of drinken haha, geweldig geslaagd!

Pizzas en hotdogs waren ook weer super geregeld, heerlijk zo.

Suze heeft een super feest gehad, wij allemaal!

Dankjewel broertjes, Tjeu en Jurre, Nicholas en Sebastian, en Emily, Nieske en Teun, Anneke, Emma, Akana! Allemaal geweldig gedragen, elkaar geholpen, gelachen en gefeest, super!!!

1. J van Oort:
    4 november 2016
    Jammer Suze , dat wij dat moesten missen...! Maar ik had nog wel een glaasje wijn op jou gedronken....hoor Schat. Fijn dat je feest was geslaagd . Xxx
  2. Tante Cornelia:
    5 november 2016
    Suze al weer negen jaar. Super feest geweest zo te zien.
    Inderdaad een hele bups kinderen om op te letten. Maar gelukkig is alles prima verlopen.