van 18 op 19...meidenluchtjes.

16 september 2015 - Riel, Nederland

Voor de oudsten was deze dag nog niet voorbij, want ze gingen kamperen bij de boer, in Riel, met tante Sietske en ome Bas, tante Renske en ome Mark als hulptroepen, en tuurlijk Janne Nina Fieke en Bibi.

Tjeerd heeft ze weggebracht, ze vonden het erg spannend, nog nooit gekampeerd natuurlijk, nee, ik ben geen fan van, lang verhaal, en wie weet, maar hier is t wel hotjes kamperen… Hoewehel….heb ondertussen een 6 persoons tent gekocht,ja hier ja, bij de cost u less,  omdat het de laatste was, was ie praktisch voor niks, nee weet nog niemand, bedenk nog of en hoe en wanneer ik em moet geven, en aan wie en waarom, haha, zul je vast nog eens lezen…

In elk geval, de camping is oa voor kinderen met een handicap, oh nee, beperking is het tegenwoordig, sorry, er staat een groot hek om het terrein en je kan er niet in of uit zonder sleutel, wat voor een ieder met wat voor een kinders dan ook wel lekker is dacht ik zo. Huisje met eigen douche en toilet naast elke plek, super. Dat naar de wc met zijn allen is een grote neeheeeee voor mij nl.

Ze hadden een wasstraat voor snoeten en voeten, en slapen deden ze ook nog heb ik gehoord. Jurre zei later tegen mij:” het rook wel heel ernstig naar meisjes hoor, bah”. Haha, maar hij had het geweldig gehad tussen 5 meisjes.  De skelters die ze daar hebben zijn mega fantastisch, super robuust en van alles aan vast te haken. Grote ballen, een doel,grasveld, en een trampoline, wat wil je nog meer dan? Beetje weer, ja dat was minder, de volgende ochtend miezerde het behoorlijk, tot snel zelfs regen…getsie, lullig voor Bas ook ivm natte tent. Tjeu was mee ophalen natuurlijk en vond het het einde die skelters.

Dankjewel ooms en tantes,nichtjes,  nog een ervaring rijker, zo leuk!

Later weer op SXM hoorde ik van mijn broer dat ie met zijn jongens en een volkswagenbusje verbouwd als slaapwagen, ook daar heeft gekampeerd, en dat ze het zo leuk hadden gevonden! Nou, zo zie je maar weer, grappig hoor!

Ook hier weer helaas we moeten gaan, er was een over oma die op ons wachtte!

1. J van Oort:
    16 september 2015
    Kamperen bij de boer....., een geweldig idee. En super wie het heeft bedacht om samen zoiets leuks te doen. Toi,toi,toi.
  2. Tante Cornelia:
    16 september 2015
    Niet ver van huis en toch het vakantiegevoel.
  3. Carol:
    16 september 2015
    Is idd wel een leuke plek daar. Kinderen worden tegen de avond opgehaald om rundvee te voeren met van die speciale koeken, vooral leuk voor kinderen die zulke beesten nog nooit van dichtbij hebben gezien.
    En ja, handig zo'n eigen sanitair-plek.
    Wijnant en Jasper hebben zich er ook prima vermaakt.