Pufclub!

15 september 2015 - Tilburg, Nederland

Zaterdag alweer, in de ochtend maar weer naar de action, niet dat we zoveel nodig hebben, maar hee, als je der toch bent…kan je

leuk allerlei bulletjes voor partybags voor de drie inslaan, en cool plastic servies voor bijna niets, zocht ik al wel lang, voor bij het zwembad, maar het meest fatsoenlijke wijnglas van plastic hier ooit gevonden kostte, schrik niet, 12 dollar, jaja, 1! Amai.

Wat eten en verplicht dutten, wat niet veel werd, want het zou een spannende dag worden….en er moest alvast t een en ander ingepakt worden voor t avondvertier…

14.00 afgesproken bij de 7 geitjes in Tilburg, mijn pufclub! Jeah!!! Zoooooo naar uitgezien! En zoooo leuk! Judith en Raldo waren er al met hun jongens, de rest volgde snel. Wat geweldig dat alle puffers er waren, wat jammer jammer dat Mijntje er niet was, en twee pappas niet, maar wel 2 zussen en 4 broertjes.

Was er nog geen 10 minuten toen een oude bekende uit mijn vorig leven me om de nek vloog, dat was even een heel leuk tussendoortje, maar ik had helaas geen tijd voor babbels met haar…

Wat is het toch maf dat als je dan even bij elkaar zit het is alsof het gisteren was.. alles anders maar alles ook zo onwijs hetzelfde, niet uit te leggen, maar zo heerlijk! Behalve Joyce dan want die heeft een metamorfose ondergaan zeg, superdeluxe!!!, ja sorry Elma, jouw haar is elke maand anders dus dat telt niet!

Wat is het geweldig te zien dat die allen bijna 8ers allemaal zo goed met elkaar klikten! Uiteraard zien deze en genen elkaar wel, (meer of minder vaak) maar dan nog.

Met de belofte van ijsjes hebben we geprobeerd de haffel op de foto te zetten, wat maar amper ging… Jurre weigerde pertinent….en weet je wat we zijn vergeten tot mijn spijt, een foto van de pufclub zelf…shoot! Ijsjes voor de troopers gingen er wel in. Net als de bitterballen en de rest van de hapjes. En nog een keer een ijsje hebben ze ook nog gehad van Tjeerd.

Wijntjes en biertjes werden niet vergeten, vond de grap van Raldo scherp dat de serveerster onbeleefd was daar ze de hele tijd naar haar telefoon keek bij het opnemen van de bestelling, haha!

Heerlijk rausen daar, hoezo niet leuk de 7 geitjes? Nee geen terrein voor opgedirkte tuttebellerige kinderen en of ouders, lekker zanderig (het had ook geregend dus modder, Tjeu had zijn eerste kleren al zo uit, want nat en koud haha) een heuse ruïne die tot de verbeelding spreekt, springkussen tractor en een oude zweefmolen die wel op nieuwe 2 euromuntjes werkte helaas. Heeft heel wat ah?ah? ah? aaaah, nog een keer, gekost. Moesten die andere niet pufkinders er wel uitgeschopt natuurlijk, hahaha.

Van Joyce tassenvol lesmateriaal van school gekregen, ze zei dat t er toch uit ging, ben er/zijn er super blij mee! laatste methode die ze hier op school hadden was van de jaren 80 volgens mij, hahaha, een sprong van meer dan 30 jaar, hoera!

Veel te weinig woorden en knuffels en lachen en de rest later, was t alweer opa- taxi tijd, tot mijn grote spijt.

1. J van Oort:
    16 september 2015
    Goedenmorgen ,bij ons, woensdag de 16e ,,, eens de trouwdag van mij..., wat ook blijft hoor in herinnering! Maar des te leuker als je s,morgens zo,n leuk verhaal lees dan is voor mij deze dag ook weer goed. Fijn dat jullie het zo geweldig hebben gehad. Het verwondert me niks ...jullie waren toen altijd al gezellig met elkaar. Goed gedaan .xxx
  2. Tante Cornelia:
    16 september 2015
    Ja, vrienden en vriendinnen zijn belangrijk in je leven. En bij echte vrienden is het inderdaad zo, dat, ook al heb je elkaar lang niet gezien, je de draad zo weer oppakt.