49.

8 september 2015 - Breda, Nederland

Ah ja, hij is de 13e jarig, maar een maandag feest is voor de meeste mensen teveel gevraagd, hoewel er zat zijn die dan vrij zijn, en niet op zat of zon, he broer?

Tjeerd was de 11e al aangekomen, maar die zat die dag in de zon in Riel en de avond in de kroeg…

We waren niet al te vroeg op nee, althans, ikke en de kinderen niet, Carol liep alweer rond, gauw helpen dan, vlaggen hangen, de jongens de stoep kleuren en de rest. Na weken veel te behapstukken gehad te hebben met Tjeu, was het nu ineens goed, Pappa kwam! Later in de middag tijdens het feestje, bleek dat het kind het nooit helemaal had begrepen. Ik zat naast em op de bank, hij was zo moe..wilde een drankje halen. Zei Tjeu: don’t leave me mamma, just like daddy”…oei, daar moest ik even een traan om laten…

Met Tjeerd erbij de tent opzetten, Wijnant alweer zo’n grote hulp, en alle anderen deden ook hun ding met helpen, was hartstikke leuk samen. Tap aansluiten tuurlijk ja,oh daar kwamen de Dj’s met hun bullen…. en gauw douchen en omkleden…net op tijd iedereen klaar, wij konden Ca nog gauw zijn SXM vest geven, en daar kwamen de gasten…

Het werd van vele kanten een weerzien na lang langer langst geleden, de van Oortjes had ik al heel lang niet gezien, was me dat leuk! Mensen uit Hoenderloo, ook geen familie ja. Tjeerds familie kwam ook met de hele bubs, en alle leuke buren van Carol die ik wel ken, en vreselijk mee heb gelachen deze dag en de volgenden. Veel uiterst tevreden klanten van Carols werk, hoe leuk, ik zei tegen zijn baas (die kwam t buffet brengen, heerlijk Grieks, fantastisch was het!), zal niet veel te doen zijn bij de Koppelpaarden, alle vaste klanten zitten hier! Hahaha.

De muziek was zoals ie de rest van de week vooral bleef, Nederlands, alleen hier op dit feestje was het nog leuk.

Veel gelopen gezoend gekletst ge fotoot (voor Carol) gelachen en de rest, wat een super feest zeg, moet iedereen doen als ie 49 wordt!

De buren bleven nog een tijdje langer, en de kinderen hadden reuze lol met steppen en weet ik veel wat van Jasper en Wijnant en de buren….toen zij in bed lagen waren er nog buren over haha, en fust twee was ook maar aangesloten, jaja, zo’n grote…oei oei….. Hoe laat we in bed lagen? Geen idee, lekker belangrijk.

1. Carol:
    9 september 2015
    Vond het zelf ook een superfeest!
    Heeel veel leuke reacties gehad!
    Bedankt allemaal!
  2. J van Oort:
    9 september 2015
    Een geweldig feest was het.....alles zat mee.en ook het weer en dat allemaal op je 49e. Topper Carol ik heb genoten xxx
  3. Tante Cornelia:
    10 september 2015
    Altijd een leuke gelegenheid om iedereen weer te zien, zeker na zo'n lange tijd.