barbeque of cue?

9 januari 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Pas aan het einde van de volgende dag naar het strand getogen in Guana bay, tijd voor vissen zwemmen en bbknoeien. Jennifer gebeld, die kwam wel niet wel niet wel niet. Hehe, wat een gedoe.

Uiteindelijk wel maar bleef maar mauwen over de beestjes. Ja vindt niemand leuk, hier ruimen ze geen wier he, en al die rijke mensen die in Guana Bay wonen lopen nooit op het strand en gaan ook vooral geen millimeter uitgeven aan opruimen van iets waar ZIJ geen last van hebben. We hadden al een ploeg geregeld, voor weinig, wilde de club niks van weten, en van de nature foundation mocht het niet weet je nog? Enfin

Beestjes dus, ja razend irritant, maar gewoon negeren opletten dat je niks onbedekt laat staan.

Mangare ging goed, lekker, en we hadden ook al hout verzameld voor een fikkie. En wat blijkt, zeewier brandt prima, dus wij hebben met vijfjes een hele berg rotzooi opgeruimd. Dat is het, gewoon elke avond fikkie stoken, ik ben voor!

1. J van Oort:
    11 maart 2016
    Hoiiiiii.l., een brandje aan het strandje,,,,,war uniek". met dat spul. Lachen......
  2. Tante Cornelia:
    11 maart 2016
    Misschien is het nog een idee. Wier stoken i.p.v. kolen of gas.
    Moeten kinderen met luis thuis blijven tot het over is, nee toch zeker?