koep hoelahoep

8 januari 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Dan weer paar dagen thuis niksen en Chinees halen, en de 8e wilden de jongens vissen. Ik naar de kapper. En zo gingen we in de auto, Tjeerd Suze en mij afgezet bij de kapper, en hun naar de brug. Wij kwamen later, lopend.

Wat wil je? Ik had van alles uitgeprint, nou ehhhh zoiets? Okaaaaayyyiii muy bien.

Knip knip knip, Suze vond het maar niks, als de dood dat ze ook moest. So daar was een dijk vanaf!

Helemaal happy met mijn nieuwe coupe! dank je wel lieve geweldige Iris!@ a goodhairday.

Lekker wandelend naar de yachtclub, even cappuccino en een smoothie voor ons. Chris zei meten: was dat, metamorfose? Zoiets ja. Brug oversteken naar de jongens, en Jurre bleek gezegd te hebben, als we het niks vinden sturen we der gewoon terug. Ook leuk, held!

Het werd goedgekeurd door de drie, vissen dan maar weer.

Na ritje auto besloten ergens anders dan Buccaneer, en zo parkeren in Pelican, naar strandje naast Toppers. Zaten we lekker. Na een poosje gingen ze bingo doen, Suze wilde wel meedoen. Dat mocht. Grappig, heel geconcentreerd, en later Jurre ook. Niks gewonnen, wel weer wat geleerd. De klm vertrok, wij nog een borreltje en thuis hebben we bij het zwembad gegeten en speelden de kinderen met hun blue track, het beste ding van speelgoed dat ik ooit heb gekocht. Deze keer racten de hotwheels van de trap naar benee, het blijft leuk, makkelijk schoon te houden, op te ruimen, en bovendien maakt het de kinderen heel vindingrijk en leren ze stiekem van alles over zwaartekracht, en meer natuurkundige wetten.

Wat een fijne dag.

1. J van Oort:
    11 maart 2016
    Wat een mooie foto .s en wat een leuk strand.....
  2. Tante Cornelia:
    11 maart 2016
    Staat je goed, die nieuwe koep. Soms moet je gewoon eens iets heel anders proberen. :)