boardwalk bike birthday bash

14 november 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

7 JURRE 7

You are invited to his

Boardwalk bike birthday bash!

am 9.30 till 13.00 pm

IMPORTANT:

Bring your bike or scooter, wear suitable clothes, shoes so you can move to the groove and enjoy yourself !

(don’t forget helmet/sunscreen)

WE

will make sure you will have fun with friends.

YOU

BE THERE!

let my parents know please; mom 5537792/whatsapp

messenger facebook Judith van Oort. Email; [email protected]   ( you will hear where to go)

Be boardwalk buddies!!!

Het was ontzettend puffen, want druk en warm de 14e November, in de vroege ochtend al…alles in de auto laden EN drie fietsen en twee steppen…. Op de boardwalk alles verslepen vanaf de parkeerplek van de auto naar de Honky Tonk…pfff. Vlaggen hangen, bordjes maken, ballonnen blazen, alles klaarzetten.

Voor de start….bleken er veel (veel te) laat te komen. Ik vind dat toch zo ontzettend niet leuk, al helemaal niet omdat je kind vol verwachting wacht.

Amaury, Franse vriendje van vroeger, was op tijd maar moest helaas eerder weg omdat ze gingen zeilen, jammer voor de twee vrienden, maar toch fijn gehad samen. Kzar, die ook niet meer op dezelfde school zit, kwam pas om 12 uur ofzo, ook zo jammer. Nad, DJ en Sina ook laat laat, en NIhal, maar die had eerst een nieuwe fiets gekregen, die had geen fiets meer, gelukkie voor em!

Anneke Mateo en Mateo waren wat later, maar gelukkig niet zoveel, zodat we in elk geval soort van feestje konden beginnen. Mam en Pap hebben niet zo heel veel hoeven doen tijdens die uren, de kinders verzonnen zelf race spelletjes, we hadden stoepkrijt dus de boardwalk werd mooi gekleurd met finish en zovoort, en de stoelen van de honky tonk werden doelpalen, want de bal moest ook mee uiteraard. Het was niet zo druk met toeristen, wel ander klein probleempje…aan het einde van de boardwalk (waar ze dus normaal heen mogen fietsen, was het nu af en aan vrachtwagens… Morgen is er wat te doen… Dus het was een beetje extra opletten dat niemand die kant op racete..

De piñata werd van t touw afgemept en Mateo Fouri brak een bezemsteel hahaha. Dan maar op de grond rammen…werkte, eeeeeeeindelijk een gat er in, Tjeerd maar even hoog opgehouden voor t effect. Een passant was verrukt; “oh, just like when I was little”, de kinderen maalden er niet om, geestig..

Simon van de Honky Tonk deed geweldige job, pizzas hotdogs, frietjes, allemaal super en heel leuk opgediend en bediend, echt als voor een jarig jochie. Scheelt dat de man zelf ook twee kinderen heeft! De rekening was stuk lager dan ooit bedacht, wat fijn is, maar belangrijker, alle hulp en de gastvrijheid van allen daar was geweldig, thanks a million Honky Tonk!

Zou bijna zeggen, uiteraard bleven we veel langer dan de braaf vermeldde tijd…Tjeu ging ok, maar wat was het heet heet heet, ik heb veel gesmeerd en water gegeven deze dag.

Jurre straalde de hele dag nog harder dan de zon al deed, en dat is het aller aller belangrijkste! Zo leuk!

1. J van Oort:
    17 februari 2016
    Wat een dag, wat een dag , maar alles is toch goed gekomen. Hulde aan papa en mama JURRE..
  2. Tante Cornelia:
    17 februari 2016
    Heb er zelf ook een hekel aan als mensen te laat komen.
    Het zal wel wennen zijn als jullie ooit weer in Nederland wonen want dan zal het echt niet heet, heet zijn op Jurre's verjaardag.
  3. Judith van de Pas van Oort:
    18 februari 2016
    Hahaha tante C , nog nooit over nagedacht nee. Wel toen ie werd geboren het ijs op de ramen zat zeg en binnen moest het 30 graden zijn van de dames. Haha. Wat een hitte vond ik dat.