JURRE 7

13 november 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Happy birthday JURRE grote vriend!

7 waar is dat kleine mannetje gebleven?

Je traktatie weet ik niet meer, ik kan ook nergens foto’s vinden, ik was vast te van slag. Tjeerd heeft de twee naar school gebracht, ik thuis met zieke Tjeu.

Daarna Tjeerd thuis, ik boodschappen doen want ja, de uitnodigingen waren al wel de deur uit voor Jurres feestje, voor morgen dus, en ik had een beetje andere dag dan verwacht gisteren. Nu racen taart, drinken chippies balblabla. Of ik al naar de boardwalk was geweest?

Ja hoor Tjeerd tussen dag mee schoolreis, sxm day, dag kinderen brengen huis kijken en zieke Tjeu zit niet nog een dag, dus nee jongen, niet gedaan. (on)Nodige gemopper weer verder, met Tjeu naar boardwalk, vragen ok bij de hony tonk feestje van Jurre, wat eten blablabla, geen punt bij de beste Simon.

Voor wie het niet meer weet, Mac Gregor had jaar ervoor fietsfeest op de boardwalk, toen Suze feest had van Michelle in Simpson bay yacht club. Dat had ie (en was ook) zo geweldig gevonden, dat wilde hij ook. Vandaar.

Tjeu at zowaar een tosti gedeeltelijk op en wat frietjes, wij een drankje en zonder gemorrel verder terug naar huis, want de jongens halen bij Mister K.

Jarige job cadeaus uitpakken en spaghetti met ei en spek denk ik, ook dat weet ik niet meer.

Wel taart.

Kinderen in bed, ik alles inpakken voor de dag van morgen, wat veel is, alle fietsen mee, koelbox met het een en ander, snacks, hoofdoeken op karton en stiften. Ballen. Ballonnen vlaggetjes bekers en wat je zoal nog meer nodig hebt voor een feestje van een 7 jarige. Plus de uitgebreide vallen en stoten zalf ehbo kit, want het is wel fietsen met allen die (niet zo vaak of zelden) fietsen….

Alweer keduuk naar bed.

( Ik snap nu zelf weer waarom ik achter loop….)

1. J van Oort:
    15 februari 2016
    Ooo, ik had wat geschreven ... Maar opeens kwijt waar heen? Ome EP riep me voor de vuilnis container van Bert nog wel jaja, waar we druk mee zijn in de sneeuw en Bert bij jullie. T.is niet te geloven maar het is prachtig buiten, allemaal witte tuinen en de zon erbij ,heeeeerlijk, zo lekker helder. Maar de verjaardag van Jurre was goed verlopen dat had je mij verteld Judith. Ondanks alle zieken. En zo zie je maar weer ,,het was goed en komt goed ook hier in de sneeuw.tot horens maar weer . Liefs xxx
  2. Tante Cornelia:
    15 februari 2016
    De tijd vliegt. Jurre al weer 7 jaar. iedere keer weer iets nieuws verzinnen valt niet mee maar je maakt er iedere keer weer iets leuks van, Judith.