door de bomen het bos zien

4 oktober 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Mijn zus heeft een coole tas van me gehad in Nederland ( en ik een coole van Daimy).

Er staat op; Door de bomen het bos zien.

Dat ga ik doen, andiamo!!!

Sept okt nov dec bleek van feestjes partijtjes ongezelligheden en schietpartijen. Over het ene vertel ik meer dan het andere, in elk geval idioot drukke maanden met tussendoor ook nog ziek zwak en misselijkheden van de 4, en Tjeu bijna constant verkouden, zoveel slijm tot overgeven toe ’s nachts.. tot ongeveer nieuw jaar. Vermoeiend, voor hem, voor mij.

Ondertussen in deze maanden ook een nieuwe computer besteld en in elkaar laten zetten, wat betekende dat de oude niet werkte, en ik niet bij de foto’s kon. Met starten van de nieuwe was het voor Tjeerd heel gedoe alles er weer op te zetten, en nog later, voor mij, het weer te vinden, op nieuwe windows etc. Tel erbij dat de rekening regelmatig niet betaald werd door derden aan caribserve en voila, dan ben je dus zo maanden achter met je online dagboek.

Tuurlijk, ik doe nou wel eea melden op fb, maar eigenlijk heb ik dat nu na een jaar meedoen,  wel gezien. Maar das een ander verhaal.

Omdat Tjeu zo niet gezellig in zijn velletje zat maanden lang, gaat het eerste verhaaltje sinds eeuwen even vooral over hem.

Met zijn meldingen;

Tjeu zit op de wc. Roept mij.

“look mamma, I made all tiny islands!””

Mamma ik moet spuug. Ow men I don’t like this AT ALL.

“Miss Hanneke?...Eh, mamma?...  (dan zeg ik , “ja Douglas, eh, Tjeu”)

“I hate vliegen”.  (jaja, het is I hate tijd…vreselijk)

I do not like this food. “nou, dit is er nu Tjeu. ‘OK, than I don’t eat”.  (uiteindelijk wel maar eten was de laatste maanden een geode met em)

Schatje, waar is mijn broeeeeehoek? (kijk de Lego movie)

De fotos zijn allemaal gemaakt door Tjeu, hij verraad zichzelf vaak doordat ie zijn voetjes er ook op zet, haha, of zijn snoet!

1. J van Oort:
    3 februari 2016
    Och, die Tjeu toch...., wat een ellende., maar ja nu is dat misschien voorbij..,maar toch nog sterkte voor jullie allen.
  2. Tante Cornelia:
    3 februari 2016
    Niks zo zielig als een kind dat niet lekker in zijn vel zit. Ik hoop, dat hij (en jij) zich snel beter voelt.
    Zelf hoest ik ook al vanaf november. En inderdaad ook tot overgeven toe, maar voor mij is het makkelijker als voor een kind. :)