walking on the moon. (van de Police ja)

7 oktober 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

7 oktober

Een weekje vrij in Oktober, herfstvakantie. Van 3 t/m 11.

T was echt herfstweer hier,  op naar het eilandje met de onmogelijke naam om beter weer te vinden, ha.

We waren er al vroeg mede doordat ik de deur bij Jennifer open moest gaan doen om 7 uur, omdat de schoonmaakster zou komen, en hunnie waren in de VS. Fijn in je vakantie? Never mind..op pad.

Beloofd, volgende keer gaan we echt naar dat andere eiland, hee misschien wel met Bert want die komt vrijdag, en dat laat mij nog twee avonden om 4 maanden in te halen, moet kunnen.

Tjeerd was wel vrij maar had een beetje trubbels zich dan ook zo te voelen, na poosje ging het beter.

We hebben gewandeld, gezocht, geplonsd en gegeten en gedronken, voor helemaal niet veel geld.

Of we de volgende keer daar gaan picknicken. Jaja, dat onthoud ik wel jongens.

De dames achter de bar vonden het wel grappig allemaal, waren namelijk de dochters van de gebruikelijke dames, ah ja, vakantiewerkjes!

Ik weet niet meer hoe laat we nou uiteindelijk naar huis gingen, maar wel dat het fijn was, en ik nodig mijn go pro wetenschap moet bijspijkeren!