crazy cows.

9 oktober 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Sinds de scholen zijn begonnen hadden we nog geen drol samen onder nomen, en oma kwam er aan dus de 18e sept hadden Jennifer en ik eindelijk een date.  Wat te doen? eerst poetsen boenen hup hup en ikke Jennifer halen, op naar, ja eh waar, oh winkel in Simpson bay, waar we door ons geklets al voorbij waren, op terugweg dan, ok (nooit geweest uiteraard) oh dan gehoord van strandje ergens in beacon hill. Beacon hill? Ja bij restaurantje/bar, zei Jennifer. Ok, gaan we zoeken. Eerst de Caravanserai es bezocht, is het daar? nee. Wel een bar wat nu van Marty’s is??? I don’t know, en even rondgewandeld daar. Zou me mooi bekocht voelen als ik daar in het hotel zat. Ok , weet niet hoe de kamers er uit zien, maar eromheen was klein stukje netjes, de rest vergane glorie, wat IS dat toch hier? Jennifer vertelde dat hier vroeger leuke terrasjes waren en bandjes en mooi zwembad, nu kale hap, kapotte pier. Wel mooie plek om te vissen denk ik Tjeerd, zag geen rotsen, wel diep water. En zag het appartement vanaf hier, weetje, waar we feestje van Leanne hadden gehad.

Ah daar!!!! Konden we niet komen dat strandje restaurantje, terug lopen, restaurant dicht, wel pot vol blommen. Van armoei naar de Sunset bar voor nodige drinken, het was hot en we hadden honger. T was er bommie vol, bizar gewoon, en vele ontblootte bovenlijf dames, jaja, als je topless loopt zijn je drankjes voor niks.

Na 3 jaar borstvoeding, tig jaar zwaartekracht en 5 jaar zon valt dat wat er nog van over is klats in het drinken denk ik, zit niemand op te wachten hahaha, dan maar betalen. Taco macho? Geen zin in, hoewel nooit geweest, maar ok, terug rijden dan, karakter? Bij vliegveld ingeving; zit een “haventje”, in de bocht daar, en restaurant, geloof Grazy Cow. Daarheen dus, naast het Roze schip dat dus een bar is, wist ik nooit…snuggel. Carpaccio en Jennifer vis met rijst, was heerlijk en je zat daar grappig, Duitsers aan de bar, vreemd. Ik bedoel, komt niet zo vaak voor dat ik dat hier hoor.

Nog nagevraagd wat een plekje voor een bootje kost, te veel daar zei de Roemeense eigenaar, moet je Henk vragen. Ogh die van Boca Marina? Ja die ja. Aha, daar was ik al met Angeline geweest!

Op terugweg borreltje bij de jachtclub, sjee, zo kom je der nooit, en dan…groeten gedaan aan de kokkin voor Moos, en de barmeid gevraagd groeten te doen van ons aan Moos, want facebook. Ok.

En dan toch echt naar LU, Anneke halen, en toen Mister K, Suze en Jurre halen. En alweer had ik ’s morgens al gekookt, een ovenschotel gemaakt, dus koken en op tijd eten was geen probleem. Behalve dan dat Tjeerd bij dit werk weer overwerkt zoals in het begin toen we hier kwamen bedoel ik, en dus later was. Maar ok, ….Everybody (bijna helemaal ) happy?   Yeahhhhhh!!!

1. J van Oort:
    10 oktober 2014
    Je kunt er maar druk mee zijn, is de benzine bij jullie niet duur? Haha, gelukkig wel naar jullie,s zin gehad dat is fijn....
  2. Peter van den Hout:
    10 oktober 2014
    Dus eigenlijk een beetje over het eiland gaan rondsjezen.
    Hier in ons dorp doen onze kinderen dat ook,noemen we hangjeugd!
    Dus jullie zijn eigenlijk de hangdames van st maarten als ik het goed begrijp....
    Geen wonder dat je altijd wel ergens een bekende tegenkomt daarzo,hihi.
    Toch handig als je op deze manier overal de weg weet. X
  3. Tante Cornelia:
    10 oktober 2014
    Zo kom je nog eens ergens. Even ontspannen met een vriendin is ook wel eens lekker.
    Denk wel, dat Tjeerd blij zal zijn met kerst!