alweer Sunsetten?

10 oktober 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

19 September, en die Sunset heb ik nooit gezien bij de Sunset..maar ik was er alweer! deze keer met Tjeu en Tjeerd en Dirk-Jan. Die ging naar Nl en kon mooi mee, want met datzelfde vliegtuig kwam oma aan.

t was gezellig met ene Anton, en Tjeu die zelf foto's maakte, en ik dan weer van Tjeu.

11.35 landen, het was om precies te zijn 11.33 en dat terwijl ze uit Nl met bijna uur vertraging vertrokken!

Dirk-Jan weer mee naar vliegveld, die gedag, en niet veel later oma welkom gekust!

1. Peter van den Hout:
    11 oktober 2014
    Wat gezellig weer,lekker bij het barretje wachten tot de passengiers geland zijn.dit is gewoon een uitje!
    Dat is toch een stuk leuker dan op Schiphol tussen de veel te dure winkeltjes.
    Fijne tijd met oma.
  2. Tante Cornelia:
    11 oktober 2014
    Lekker weer even je moeder op bezoek. Ik hoop, dat jullie hebben genoten van haar gezelschap.
    Altijd spectaculair die landing!
  3. J van Oort:
    12 oktober 2014
    Hallo allemaal , inderdaad het vliegtuig was precies op tijd geland .het vloog met de wind mee ruim 1000 km., per uur, niks van gemerkt.....en de service was prima..... Ja, het weerzien dat is natuurlijk heel fijn en Tjeu die enorm gegroeid was wat een leuk ventje....met die grote ogen.en later Suze en Jurre ook zij zijn veranderd in alles...geweldig toch.!zelfs Tjeerd was vrolijk...en Judith is nog steeds druk met alles. Het plaatje klopte precies wat ik onderweg in gedachten had.....! Ik heb heerlijke dagen gehad ...met allen ,maar het was wel enorm warm ... Dank jullie voor het weerzien en gezelligheid xxx dag
  4. Carol:
    12 oktober 2014
    Altijd mooi en spectaculair hoe vliegtuigen komen en gaan, en dan vooral bij jullie waar je zo dichtbij kan staan. En natuurlijk helemaal speciaal als er bezoek komt van oma of opa en oma uit Nederland! En natuurlijk heeft Els (1e) reactie
    he-le-maal gelijk! (Uit eigen ervaring weet ik dat het zonder familie die aankomt het er ook altijd leuk is!)
    Groet, Carol
  5. Peter van den Hout:
    13 oktober 2014
    Ja Carol dat komt natuurlijk omdat ik aan huis werk en die Ipad vaak voor mijn neus heb liggen,en daar 100 keer per dag op kijk,heb niks anders te dien...hi

En lees dus net op nu.nl dat Gonzales op weg is naar St Maarten,en de scholen zijn daarom gesloten. Hoop dat het meevalt daar aan de overkant,sterkte fam vd Pas! Zoek een veilige plek! X
  6. Peter van den Hout:
    13 oktober 2014
    Bedoel Gonzalo, ( die gaat iets minder snel..)