de Shrek, oh sorry, Trek familie.

12 oktober 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Hele middag dut, en ondertussen kadootjes ingepakt en knoflooksaus gemaakt.

Allemaal aankleden in inpakken, auto in, op naar Roxy en Eric.

Die zijn pasgeleden min of meer stilletjes getrouwd, en nu waren alle kinderen er, ieder heeft er twee, of wij ook wilden komen, barbeknoeien. Tuurlijk! Gelukkig voor ons zijn ze dichterbij komen wonen, mooie heisa zo ineens 7 kinderen bij elkaar. Heerlijk gespeeld met allen, geen verkeerd woord gevallen, fantastisch.

De volgende dag moest Tjeerd werken. En daar was wel eerst de regenboog, opa kwam kijken op zijn verjaardag.

Ik ben naar de boardwalk vertrokken met de drie, proviand en drie fietsen, ook een hele heisa, maar wel leuk. Op het bankje voor t oudste hotel van SXM geploft, en ja, het hele stel was weer bij elkaar. Hardloopwedstrijdje won Suze, en daarna veel heel veel racen. Jurre vertrok naar de wc en liet effe op zich wachten voor de foto, ondertussen Roxy steppen. Daar wassie eindelijk, hele rij trek fietsen/kinderen, was me dat een gezellige ochtend!