voor het eerst, 3 rapporten.

3 januari 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

next day, rapportbesprekingen....ja hee, ik kon een dagje school "boeken". Naar Miss Hanneke en Esperanza, twee, keer deze keer, naar Mister Fry en Miss Melissa, naar Juf Yvonne, Nederlands, en 3 keer de tijd naar Miss Linda, waar ze alle drie muziekles van hebben. Allen Happy, Jurre gaat na de vakantie zelfs naar Mister Fry zijn klas, de eerste dus, of groep drie ja, geweldig van Jurre. Allemaal mooie rapporten, het meest grappig was Miss Linda, die Tjeu op zag bloeien toen ze kling klokje klingeling gingen "leren" zingen, kind bleek het allang te kennen, (eh, ik had echt geen idee van wie..) en is sindsdien een voorbeeldig mannetje in haar klas. ha. Vooralsnog.

Suze wilde mee die ochtend, en is naar daycare geweest, ja op school ja, daarna samen naar de stad lunchen, dat was toch zo gezellig. Eerst even winkelen en toen stekje gevonden, waar visite niet heen wil, want geen uitzicht, maar waar Suze vooral heerlijk heeft gegeten. Beetje maf doen in de duurste zaken, moet kunnen, nog een drankje en terug naar de boys.

Eerste vakantiedagen vooral veel rusten en kreatief doen, kerstzooi op, en.......na een week ofzo, weer af, zo boos was ik op ze allemaal.... ja ik ja, kan je nagaan.....En dan nog weken vakantie te gaan.....  je ziet t, ik leef nog.

by the way, ik zie dat ik de rapporten niet kan "showen"....gedverdemme...Tjeerd...

en heb zo'n leuke foto's van ons "uitje", maar die kan ik ook niet laten zien, want die staan op telefoon, en die heft ook een nieuwjaarsduik gemaakt, en is aan het drogen..... Glas van de kast naar de K, kortom, het nieuwe jaar is lekker begonnen,..pfff

1. J van Oort:
    4 januari 2015
    Weer te veel aangehaald , jonge dame ?? Maar een dikke zoen verdiend of niet ?
  2. Tante Cornelia:
    4 januari 2015
    Goed bezig geweest!
    Fijn, dat ze het alle drie zo goed doen op school. Niet zo leuk voor jou maar ze kunnen zich beter thuis uitleven als op school.
  3. Angeline van Oort:
    13 januari 2015
    I like ;)
    Een mooie voortzetting van het nieuwe jaar gewenst! <3
  4. Peter van den Hout:
    17 januari 2015
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! Ik loop gigantisch achter,ik weet het.
    Het is overal hetzelfde als ze hele dagen thuis zijn,pffffft,zelf nu nog af en toe,en dan zijn ze bijna 15 en 18!
    Ooit ga ik het missen waarschijnlijk.
    Maaaar,fijn,mooie rapporten!