ehm GNO

12 juni 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Kwart voor 2 nu, meestal lig ik er niet veel vroeger in, niet omdat ik dat niet wil, maar omdat er dan es tijd is voor andere zaken.

Vanavond na half 7 opgehaald door Gwenda: uit eten ter ere van twee dames die het eiland gaan verlaten. zaten eerst al bij de verkeerde Indiër (ik zeg niks) en verliet ons huis met een totaal over stuur zijnde Suze en dus Tjeu .  Eten was lekker trouwens. Gesprek ging voornamelijk over de Montessori school, wat me de eetlust totaal benam...hoezeer ik ook probeerde mijn eigen ding te denken.

Daarna naar la bamba, niet echt mijn ding om redenen die ik niet kan melden, maar het was wel gezellig. Zag alleen zoveel bekenden dat ik pas later aan de "girls" tafel aan kwam. Gelapt flapt en gelachen en toen ineens was de helft al weg of ging de andere. Ik hoor meestal alleen maar verhalen van "jaaaaaa, twas half 4, en nog daar  en daar geweest etc.

Eh, ben mee gegaan naar huis, omdat iedereen vond dat ik daar niet alleen kon blijven. Ben je dan 42  voor. En nee mam, bespaar me de klets, veel gedronken had/heb ik ook al niet want wat ik wilde was al om 23.00 op. Bovendien, ah nee, laat ook maar. Ben ik ook es weg. Zal nog eerder in bed liggen dan anders. Yep, reuze goed bedoelt van al die andere dames, en daar laat ik het maar bij. Dank je voor het ritje naar huis G.

Oh, geen foto's, ben der niet zo van om ieder op stap maar op internet te knallen, maar der zullen der genoeg zijn op 1 ieders facebook, voor wie het zien wil.

Heb nog 8 dollar van de pot! yeah feesten next time! | (if ).

1. Carol:
    12 juni 2013
    Met 8 dollar kun je nog een andere keer een flinke deur intrappen, om het zo maar eens uit te drukken!
    XX Carol.
  2. Tante Cornelia:
    12 juni 2013
    Ben het met Carol eens. Kun je nog eens lekker uit de band springen voor die 8 dollar want zo te horen houd je wel van een feestje. :)
  3. J van Oort:
    12 juni 2013
    Als ik jou was.... Ging ik vaker daar naar toe zie je wat , hoor je wat en nog geld over. En je bent er eens uit.. Goed voor je.! Dag mam.