zeg maar nee

11 juni 2013 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Dan krijg je er twee! Gisteravond half 6 heeft Suze meisje haar B diploma gehaald.

Volgens Tjeerd ging het onder water zwemmen niet vlekkeloos, maar dat mocht over. (Niet zo verbazingwekkend toen ik hoorde dat zo door hoepels moest zwemmen en veel verder dan ze ooit geoefend heeft.) ben heel blij dat ik ze allebei weer om half 1 had opgehaald zodat ze beiden hebben geslapen die middag! Donderdag krijgt ze het papiertje, men oh men wat zijn we trots!

Zeg maar ja….

Nou niet precies, het antwoord was Yes, and the rest, want 2 Juni waren we 6 jaar getrouwd! Naar baby beach waar ik met de auto uitladen mega mijn kop stootte aan een tak. Nee nooit gezien die boom daar, duh. Ging nog net niet onderuit maar was misselijk en de rest. Mooie rose streep op mijn hoofd tegenwoordig… Tjeu gooide een dag later onze “verlovingsfoto”-lijst aan diggelen, en die woensdag verloor Tjeerd zijn trouwring in de zee bij het Sonesta hotel… Bad Omens? Laten we het houden op domme pech, ik geloof niet dat we elkaar al beu zijn!

We zijn ook nog naar de tandarts geweest met de grootsten, Suze had al een tand door terwijl der melktand er nog voor zat te blijven zitten, en Jurres voortand (die Suze ooit heeft laten afbreken door een doel bewuste duw) wordt langzaam aan groenig… Gelukkig hoefden we ons geen zorgen te maken, zaten allebei los. Zeg zaten, want gister thuis op de bank met chippies was Suze der tand ineens kwijt. Ook nummer twee! (nog niet gevonden dat ding). Nou die van Jurre nog!

Tjeu zegt sinds deze week duidelijk Ssssuuuusuh. En Juuuuurruh. Ik vraag me af wie er trotser op em waren, wij, of Suze en Jurre.

1. J van Oort:
    11 juni 2013
    Goedendag , dat was een spannend verhaal , allemaal dagelijkse dingen , maar toch...... Blijft het altijd weer spannend. En SUZE van harte gefeliciteerd met het zwemdiploma. Wat een mooie prestatie . Oma vindt het geweldig en ook zeer blij ... En hiep, hiep , hoera voor Suze.. En allemaal ook gefeliciteerd met jullie uithoudings vermogen dat mag ook gezegd worden., want het is bij jullie daar altijd niet even makkelijk om gauw even naar zwemles te rijden zoals wij hier gewend zijn . Veel plezier nog en veel xxxxxxxx mam.
  2. Tante Cornelia:
    11 juni 2013
    Nou Suze, heel knap, nu al je B diploma.
    En knap van Tjeu,dat ie al Suze en Jurre kan zeggen, toch niet de makkelijkste namen om mee te beginnen.
    Dapper van Jurre om al naar de tandarts te gaan, zelf zie ik er meestal tegen op om te gaan.
    Groetjes!
  3. Carol:
    14 juni 2013
    Gefeliciteerd met je b diploma, heel goed gedaan!
    Dikke kus,
    Carol