van het ene op het andere

17 januari 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

En toen was het oud en nieuw en van al mijn bedachte plannen kwam niets terecht.

Tjeerd daarentegen bedacht de dag voor oudjaar dat ie olie bollen wilde bakken, voor het eerst. En dus weer boodschappen doen..duhuh..en geen oliebollenmix te koop.

Dan maar YouTube- en gezocht en gevonden, het meel rees niet (van zakjes gist) maar wel in de frituurpan.

Ok, de vorm kon vast mooier, maar ze waren heerlijk Tjeerdmans!

Knap van je, en ikke zonder koek en snoep ambities heb er vele (teveel) op! Jammmm.

1. Carol:
    17 januari 2015
    Oliebollen bakken! Nog nooit gedaan. Was benieuwd naar een foto van een schaal vol, maar die zat er niet bij, jammer, ik had het resultaat wel willen zien, of waren ze echt niet om aan te zien?
    Gelukkig Nieuwjaar!, Carol
  2. Peter van den Hout:
    17 januari 2015
    Wij hebben ze ook op,van bakker van Iersel! ( gewoon uit luiïgheid,schrijf ik dat goed?)
    En ook nog appelbeignets ,veel poedersuiker,en nu weer klagen dat ik te dik ben..
  3. Tante Cornelia:
    17 januari 2015
    Heerlijk, oliebollen en appelbeignets. Ik bak ze ook al een aantal jaren met oudjaar. Bij mij zien ze er ook niet netjes uit maar de smaak is goed en dat is het voornaamste. Gelukkig hebben ze hier wel oliebolmix!
    Ook voor jullie nog de beste wensen!!!
  4. J van Oort:
    17 januari 2015
    Leuk zeg, oliebollen, ik heb er precies twee gehad...... Maar wel lekker. ......en dat was bij Carol haha, niet zelf gebakken. Lui he van ons, ik zou ook niet weten hoe het moest. Nu dus op in het nieuwe jaar 2015 veel gezondheid !!!
  5. Mike:
    19 januari 2015