tjoe tjoeeee

17 januari 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Voor elkaar, Jurre was naar beste vriend Kzar, van 10 tot 5 bleek later,Suze was naar Anneke, rondrijden met Jennifer om beton te bestellen, platen, schroeven t e kopen etc, want die zijn een nieuwe schuur aan t bouwen weet je nog?

En Tjeu?

Tjeu vroeg al weken naar zijn “best Friend” Lukas.; when is Lukas coming, is Lukas coming? When will Lukas come and play? Elke dag, al weken… Ik zei in de vakantie mup, en daar hebben we ons aan gehouden…

Andere twee (bijna) weg, met hulp van daddy die vakantie, en daar was Lukas met oh zo lieve en leuke mom. Wij ook genoten van de klets koffie en koekjes uit der hometown in Venezuela….

In waterbak, zembad, zandbak, en nog met de trein spelen, ze waren allebei zo gelukkig samen, na elkaar paar maanden missen. Wat geweldig die twee. Om te zoenen. En mam Veronica ook.

1. Carol:
    17 januari 2015
    Leuk die foto's van die mannetjes! En wat mooi al die vlinders! Super!
    Groet Carol
  2. Peter van den Hout:
    17 januari 2015
    Jaja Tjeu weet ook wel wat hij wil! Ook afspreken met zijn vriendje! Laat doen,laat doen.
    Prachtig die paarse bloemen en witte vlinders zeg,mooi gefotografeerd .
  3. Tante Cornelia:
    17 januari 2015
    Wat leuk. Echte vrienden heb je nooit genoeg en je bent er nooit te jong of te oud voor.
    Heerlijk al die talen op zo'n natuurlijke manier leren. Heeft ie vast zijn hele leven plezier van.