fine arts night 2016

22 april 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Ondertussen toen, Suze ziek< de 18e toch maar de dokter…walking pneumonia…. Geen ziekenhuis dan toch deze keer, maar doet even zeer voor ons.

Hadden we Richard Arendsen en zijn vrouw op bezoek, hoe leuk, lagere schoolgenootje!!!

En ook nog deze week, event of the year, Fine arts night…ahmay…hoe moet dit allemaal?

22 vrijdag….de avond, allemaal spannend, Tjeu heel boos omdat hij niet mocht zingen en deel van zijn klas wel,…ja Tjeu, klopt, vonden wij ook niet echt leuk. Wel leuk, extra twee bezoekers!!!

Suze en Jurre tapdansen, ging heel goed ondanks gemiste klassen, en allebei blokfluit spelen zonder valse noten, heel mooi!

De tekeningen en werken bekeken, wijntje op en aan loterij meegedaan, en nou ja!!!....voor twee personen paardrijden bij sea side nature park gewonnen, hoe leuk! Zie later!

Heel trots op de oudsten, en de kleine, volhouden en niet mee mogen doen, was weer een bijzondere avond, nog ene te gaan, en zal t bij een komende school promoten, kleinkunstavond!

Truste muppies, we love you.

1. J van Oort:
    8 oktober 2016
    Goedenmorgen , alweer een drukke dag geweest, ........xxx
  2. Tante Cornelia:
    10 oktober 2016
    Zeker een leuk idee voor de volgende school. Wat betreft de activiteiten kunnen ze hier in Nederland nog veel van Sint Maarten leren.
    Mooie kunstwerkjes trouwens.