nl

24 april 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

En zo maar ineens vlogen we 24 april met vijf naar Nl, huis zoeken, achteraf had dat anders gemoeten, maar ja, moet van alle kanten komen nietwaar.

In elk geval was het vliegveld en het vliegen deze keer geen punt.

Naar buiten lopen en zien dat het 0 graden is voor je min 10 voelt wel.

Oi.

Wachten op taxi die ons naar onze huurauto zou brengen…kwam niet.

Kinderen en Tjeerd naar binnen gestuurd en mamma met alle koffers en de rest wachten op vervoer.

Kwam goed, maar men wat koud zonder jas of wat dan ook,…20 minuten voor ons verkeerde kant op auto ophalen, alles ok….na een hele dag en hele nacht op vielen ze toen in slaap de drie….  Wij maar blijven kleppen tegen elkaar want ook allebei moe van alles,

Op naar Riel.

8 oktober 2016
    Jaha, het is koud in Nederland , dat willen jullie nog niet geloven, maar eens zul je er ook aan wennen moeten , ikzeg er bij ,dat , dat echt niet mee zal vallen.
    Eens zal je dat toegeven.....! Xxx
    10 oktober 2016
    Ja, we hebben de warme dagen weer achter de rug. We gaan ons langzaam voorbereiden op de winter. Heeft ook zijn charmes.