gedag zeggen en weerzien.

17 september 2015 - Riel, Nederland

Whats next?

De 20e, regen, hè gedver.

Spullen inpakken nam groot deel van de dag in beslag voor me….  In de middag:

We waren bij Renske en Mark, de kinderen spelen en nat allemaal, later ging de zon weer schijnen, maar dan word je nog nat van het gras en zo haha. Ze/we waren toch al verkouden. Kadootjes gekregen hoe leuk, waaronder ook zo’n tennisbal mepper, en ja allemaal, wordt hier goed gebruik van gemaakt! Dankjewel!!

Gezellig de nichtjes en neefjes samen, en wij, met zijn allen poseren op de banken buiten viel wederom niet mee, die van ons waren het opzitten onderhand wel beu…sja…wij niet sorry jongens.

Chinees werd gehaald en de kinders zaten met allen in de bijkeuken en wij in de keuken, jammie jammie, beter dan de chinees hier, alhoewel smaken verschillen want de rest van mijn familie van kwantung jammie.

De kinderen moesten nu toch echt afscheid nemen van Nina en Fieke, viel vooral Jurre niet mee…die heeft een foto van Fieke op zijn kamer tegenwoordig.

Het was ook Roze maandag op de kermis, en we hadden afgesproken met Petri en Geert uit Limbo land en Mark en Linda uit Almere (nah ja Amsterdam), allen voormalig eilandbewoners van SXM.

Zij sliepen in een hotel in Hilvarenbeek, alweer Tjeerd stiekem heen was geweest met twee flessen roze zooi waar de dames gek op zijn, vanaf sxm meegenomen, voor op hun kamers. Brieffie derbij, tot straks!

Taxi Henk bracht ons naar de stad en we liepen nog geen 3 minuten of we kwamen onze oude buurman tegen uit de Leharstraat, dat was grappig. Verderop de rest zoeken, viel niet mee aangezien de 4 niet precies wisten waar ze zaten haha. Gevonden…al kleppend naar de korte heuvel en daar bij oud Marijnen gestaan, net als lang lang gelee elke week… Wat gezellig!!! Wat veel te vertellen en een malle lol. 1.00uur was t af, volgens de 4 maar vroeg, wij naar de andere kant op zoek naar de Wijn. Buiten leeg behalve veel plastic bekertjes en twee barretjes,…maar ze gaven het toch op hoor. Taxi dan maar dag alle 4, wat gek en gewoon was dat! Tjeerd moest mee naar de wijn binnen hoewel ie geen zin had (of genoeg had gehad) Sja, elke dag in Riel ook maar dan hoef je ook (helemaal) niet naar huis, nou mijn beurt. Gedanst en gelachen en laat weer naar Riel. Blijft leuk, dat rose maandag!

1. J van Oort:
    17 september 2015
    Gedag zeggen valt altijd mee of tegen......,je moet er door heen ...,ook op deze dag haha. !!!
  2. Petrie:
    18 september 2015
    Nou en gezellig was het op de kermis en net wat je zegt gek,( om jullie in NL te zien) en toch heel vertrouwd en vooral superleuk om elkaar weer te zien.
    De fles Pink staat nog voor t raam te pronken hier.
    xxxx
  3. Tante Cornelia:
    18 september 2015
    Soort van Hello-Goodbye, dus. Hoort er allemaal bij. Gelukkig hebben jullie wel genoten.