kermis met 7 kinderen.

17 september 2015 - Tilburg, Nederland

En de volgende dag natuurlijk weer naar de kermis, haha..

Carol kwam met de jongens en Janne en Bibi gingen mee, opa en wij met vijf, so hele club.

Parkeren in de stad en op naar stadhuisplein waar nostalgische kermis is, lees minder snel en minder duur, zo lang ze daar nog heen willen, mooi doen hahaha. Jurre begon vreselijk te huilen, die zag zo’n enorm hoog draaiend ding en was als de dood dat ik of Carol of wie dan ook daar in zou gaan. Of gewoon, wat als het hierheen valt ? T is ook allemaal wel een heftig wat ze meemaakten deze weken…en nu alweer allerlei nieuws om allen heen.

In de bootjes als eerste, begin van een reeks van Suze, die griste bij vele attracties dat kwast ding voor een gratis ritje, wat betekende nog meer dokken voor ons, want de rest ook mee, haha.

De rups vond iedereen leuk, en de muizen, behalve Tjeerd en Henk, de kinderen genoten volle teugen van al dat gefriemel, Suze vond beschuit met mensjes helemaal fantastisch. Ze mochten ze ook nog allemaal vasthouden, geheel betoverd door de muizenwereld weer buiten.

De groteren in een harder gaand ding, ik met Tjeu in draaimolen, de rest kwam ook weer, zweven, nog een paarden ding, toen treintjes en daarna super trampoline springen Bibi Janne Jasper Suze en Jurre, Tjeu nog in de treintjes. Carol en Wijnant waren effe verderop naar andere dingen kijken.

Geweldig, geloof dat Janne ook salto’s deed, of was t Bibi, sorry ik ben niet goed in wie is wie, in elk geval genoeten ze allemaal, de twee neeffies hadden hun beurt naast elkaar, erg grappig hoe ze, ook met elkaar in de “touwen” bezig waren.

Appeltje en drankje en toilet, naar spookhuis. Buiten stond een bad waar een euro in moest. Iedereen stond te kijken, Tjeerd gooide er een munt in, vloog er een skelet uit het water en spuwde bloed, allemaal achteruit deinzen en Tjeu stoof achter mij, hahahaha was dat lachen. Toch maar niet in, beetje eng…verderop een drie d bril op en daar gingen ze behalve Tjeu..doolhof door. Blijkbaar was t veel hoofdstoten en meer…maar Suze zegt dat ze dit t leukste van de kermis vond.

Achtbaantje bleek Tjeu beetje enger te vinden dan bedacht, maar zat gelukkig bij Tjeerd, ik hoop dat ik het filmpje er op krijg straks.

En weer de trap op naar attraktie 1 en Carol en Wijnant weer opzoeken, plus de rups en een borrel natuurlijk, t was heet genoeg! Jurre was ineens vertrokken en had zichzelf een kaartje gekocht voor de zweefmolen, zat ie in zijn eentje in toen de rest in de rups zat, grappig!

Gedeelte 1 van de partij vertrok, Bibi en Janne gedag gezegd,  deel twee kwam wat later, nog even een drankje met mijn broer hoor!

In Riel nog een afzakkertje en dan tijd om gedag te zeggen tegen Jasper Wijnant en Carol, lzo leuk gehad samen!

Eind van de middag afgesproken bij den Overkant, uit eten met opa en oma en ouwe oma. Beetje veel te lange dag uiteraard, maar mijn eten was heerlijk, en daar wederom een dag zeggen, dankjewel nog een keer (ouwe) oma!.

1. J van Oort:
    17 september 2015
    Och,och,och, wat heel veel , maar gelukkig hebben ze van alles gedaan met hun nichtjes en neefjes dat is toch de Hoofdzaak...!!!!! Leuk Kermis. En vooral waar jullie waren...,het nostalgie wat langzaam verloren gaat. Geniet je nu nog na Judith en Tjeerd van dagjes in Nederland? Xxx
  2. Judith van de Pas van Oort:
    17 september 2015
    ja hoor, maar begin de website bijwerken nu beu te raken, de pc loopt telkens vast en het is hier gevoelstemperatuur 43 graden zonder wind...pffjoeuw....ben bijna klaar. kunnen we terug naar de normale updates!
  3. Carol:
    18 september 2015
    Was idd een superleuke dag! Jullie kinderen hebben het heel leuk gehad met 4 nichtjes van pa zijn familie en 2 neven van ma d'r familie.
  4. Tante Cornelia:
    18 september 2015
    Veel gezien, veel (nieuwe) ervaringen op gedaan. Deze vakantie zal nog lang in jullie herinnering blijven. Wij vonden het ook fijn om jullie weer te zien en te spreken. :)