nog eventjes...

18 september 2015 - Hoenderloo, Nederland

En dan is het tijd om twee auto’s in te pakken en weer naar Hoenderloo te rijden, ja, je raad het al, alweer dag hallo en dag, inpakken en uitpakken… Dag Oma Engelien, dank voor alles!!

Als er nog een keer komt ga ik dat zo niet meer doen in elk geval, dat is zeker, hoe wel, geen idee, maar anders. Dag opa Henk, dank voor alle taxiritten en de rest!

Eerst maar eens bekeken wat er “echt” mee nar SXM moet in koffers, de rest later inpakken in doosjes om te versturen…we zijn nog bezig met ontvangen.

Tante Eef was ondertussen het kerkhof gaan testen, en brak 4, of nu blijkt, 5 ribben, podverdikkeme! Hopelijk gaat het langzaam echt wel beter tante Eef,…zo rot voor je. Gelukkig hadden we t een en ander samen ondernomen de andere weken!

De laatste volle dag met zijn allen fietsen in en om Hoenderloo, mooi weer en leuke (oude) paadjes herontdekken, Suze weer blij met beter passende fiets.

Uiteraard langs opa regenboog, hoewel pappa al zolang niet meer bij ons is, is het dan toch extra zwaar om dag te zeggen, terwijl ik helemaal niet geloof dat ie daar is, vreemd, maar maakt t niet makkelijker,..de kinderen vonden het fijn nog een keer te mogen zorgen voor de plantjes en de steentjes en zo meer op t kerkhof, fijn om te zien.

Op zijn laatst naar terras bij de Zaak, alwaar mijn vroegere vriendje en buurjongen de boel runt, nog niet eerder gezeten al die weken,pfff. Waren de kinderen eerst lastig, Johnny zelf kwam later, had voor allemaal een kadootje, hoe lief, ze werden gezelliger, lekker biertje en wijntje, zo jammer dat we niet langer de tijd hadden, maar helaas weer tijd om te gaan er was visite bij mamma blijkbaar.

Julia was er Angeline, Alexander en Daimy , geweldige(zelfgemaakte) tas gekregen van de laatste, heel blij mee deem…vreemde laatste gezellige borrel en alweer dag zeggen. Dag tante Eef, Ome Ep, Alex Angeline, Daimy..

Inpakken tot laat, want sja, dat moet toch klaar, opstaan in de vroege morgen uren..bah…

1. Tante Cornelia:
    18 september 2015
    Zijn de kinderen weer terug in hun oude ritme?
    Jammer, dat we elkaar niet vaker kunnen zien. :(
  2. J van Oort:
    18 september 2015
    Ook aan deze dag komt een einde, maar we hebben met z,n allen nog veel dagen en jaren te gaan ...! Hopelijk Allen in gezondheid ... Daaaag Eiland bewoners tot ziens. !!!!!
  3. Carol:
    18 september 2015
    Nog een poosje en dan kom je gewoon gezellig -en dan niet helemaal aan de andere kant- in Breda wonen. Mooie huizen genoeg hier en prima uitvalsbasis om iedereen te bezoeken! EN je broer vlakbij!
  4. Carol: