vreemd.

18 september 2015 - Amsterdam, Nederland

Heb ik toch op zijn laatst nog wat omgedraaid, het was woensdag dag zeggen tegen A en D en donderdags Julia an Angeline. Jaja, wel opletten tot het laatst.

Opstaan….pffff douchen aankleden, de kinderen waren lief, ze waren er ook wel klaar mee, ze wilden wel naar huis. Arion op tijd, nu 10 koffers der in proppen, 5 trollies twee laptop tassen foto tas en mijn tas, en zak vol proviand…oh ja en wij zelf nog! Kon echt niemand meer mee! Dag Bert, dag (o)ma…dank jullie voor alles!!!

Voorspoedig naar A dam, alles opgeladen op twee karren en we werden heel lief geholpen door de grondstewardessen, bali open voor ons, thanks… Zag al bekenden lopen van SXM…maf.

Tuurlijk vertraging…bleek de Marechaussee…die hadden een volledige inspectie….en blijkbaar ook poedertjes gevonden, weet je in elk geval waarvoor je wacht.

Of ik al heb geschreven over de vlucht weet ik niet, in elk geval was iedereen nu vreselijk aardig, waren behulpzaam met en over de kinderen, eten en drinken genoeg, ze waren lief, kortom alles wat ik op de heenweg niet had…Raar, zo een enorme verschillen in dezelfde vlucht van dezelfde maatschappij…

Landen op SXM was ineens daar…Glenn ook, en waren in no time thuis.

Thuis.

Vreemd.

T was er super netjes, Tjeerd had alles geruimd en geboend. Helaas he schat duurt dat mooie 3 uur en dan is het weer een puinhoop. Welkom in mijn wereld!

18 september 2015
    Home sweet Home! Ik vind het ook altijd fijn om thuis te komen.
    Groetjes!
    18 september 2015
    Wie ook en wat voor mens je ook bent,,,..je bent altijd weer blij in je eigen omgeving. En dat was ook voor jullie Allen.. En ik ben blij dat jullie geweest zijn en enorm naar m.n zin gehad .ik mis jullie. Maar niet getreurd ik krijg weer een nieuwe uitdaging .....de verhuizing van je Zus. En zo blijft mamma bezig. Dag Lieverds daar. Dikke kus.
  3. Carol:
    Fijn om te reizen, maar het is altijd goed om weer thuis te zijn. En da's maar goed ook!