Giro di Hoenderloo

7 mei 2016 - Hoenderloo, Nederland

Die kwamen allemaal gezellig terug van die Giro!

De volgende dag was de VIP dag in Hoenderloo.

Mam had kaartjes geregeld voor op de tribune te zitten, ijsje, drankje, hapje inclusief, muziek na het gebeuren, helemaal leuk. Alle kinderen, dwz Alexander, Wijnant Jasper Suze Jurre en Tjeu waren met oma mee naar de familie Arendsen, waar ze mooi op het grasveld konden koekeloeren, in het rose uiteraard.

Gisteren waren de pakketten giro petten en shirts gescoord dus die konden meteen aan op om etc.

Lopen door het dorp, he, net als vroeger naar de kermis, zo voelde het ook. Prachtige zomerse dag, beter dan die ene graad boven nul van  toen we aankwamen!  Uiteraard allemaal bekenden tegenkomen, die denken, huh, alle drie hier? Grappig

Op het terrein niks anders en zo kom je handen en voeten te kort en tijd helemaal. Oudklasgenootjes te over, hoe leuk, en dan de renners, ook leuk! Wel snel ja, hahaha, ah mever mind, maar ze gooiden helemaal geen bullen, wat een tegenvaller haha. Dan maar aan de dans en zang, met een borreltje. Ah ja, in Apeldoorn hadden ze geen toiltetten zei Angeline, hier wel, mooie ook, maar nou was de witte wijn op. Het was een gezellige boel boel boel.

Terug naar huis lopen, wat eten we??? frietjes halen tuurlijk, barbecueën of dat.   Mm. Had wel zin in boerenkool. Of zuurkool. Of hutsput. Anything. Ondertussen kwamen Stefan en zijn vrouw en zoontje ook nog op bezoek, hoe leuk!

En toen viel mijn fototoestel.

En was mijn lens kapot. En Tjeerd kwaad. Alsof ik dat expres deed. Dat was niet grappig hoe dat afliep. En is het nog steeds niet. Nooit meer een woord over gehoord, laat staan een andere lens. Mm. Beetje oneerlijke verdeling van behandelingen deze weken.

Jajaja, voordat iemand het meent te moeten melden, de rest van de dag was super. Wel de kinderen gemist stiekem.

1. J van Oort:
    18 oktober 2016
    Lekker roose....
  2. Tante Cornelia:
    19 oktober 2016
    De fietsers zijn zo voorbij. Zo te zien hebben ze in Hoenderloo wel hun best gedaan om er een gezellige boel van te maken.
    Ik begrijp, dat het voor jou een soort reünie is geworden.