holiday show

10 december 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

De kinderen moesten eerder op school zijn, dus mamma rijden naar Cupecoy met de drie. Had weken geleden Nadja gevraagd, en die zou mee, maar kon niet bij mr K zijn om 7 uur omdat DJ om half 7 begint? En ze had haar auto niet?  Sneu voor de jongens.

Pappa kwam later want die moest wel werken natuurlijk, maar mocht voor de show komen, en was gelukkig op tijd!

Roxy zat naast me aan de andere kant en tussen ons samen biggelden er een paar keer tranen, want tis zo schattig allemaal, en van het lachen om vooral Jurres FIVE JOHNNIE CAKES.

ik zei, al, Frans, Nederlands, Spaans en Engels gezongen, inclusief dansjes geleerd, pietenmuts af voor allen, zeer zeker ook alle juffen en ene meester om het allemaal voor elkaar te krijgen, tussen de normale lessen door, knap en zeer gewaardeerd door ondergetekende.

A coconut in a tree                        6 turtles laying               11 mangroove trees

2 different countries                       7 jongsters sailing          12 snow

3 traffic jams                                  8 sandy beaches

4 sugar birds                                  9 lizzards leaping

5 JOHNNIE CAKES                    10 dudes at surfing

Geweldig trots op alle kinderen van school!.

1. J van Oort:
    3 maart 2016
    Alweer een periode voorbij....! Wat gaat alles snel....ook voor jullie dus.
  2. Tante Cornelia:
    4 maart 2016
    Ja, dat is dus echt multi-culti. Daar gaan ze hun hele leven plezier van hebben en hopelijk de mensen in hun omgeving ook.