apple ellende

10 december 2015 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Ondertussen heb ik talloze telefoontjes gepleegd naar de telefoon maatschappij. Na een bezoekje in het kantoor, zou mijn eigen nummer binnen een uur worden overgeheveld naar mijn nieuwe telefoon, ik ging van een apple naar een samsung.

Dat uur werd een dag, toen drie dagen, weer naar kantoor, (wachten uiteraard in rij) weer hoop gedoe, gebel, nu lag het aan Curaçao, tuurlijk, het ligt altijd aan Curaçao. Daar moest een mail heen, morgen zou het werken. Ik ben nog twee keer daar geweest, zelfde ellende, en bellen was een drama, want ze nemen meestal niet op daar bij de tellie maatschappij, ook wonderlijk nietwaar?

Na meer dan twee weken was, wat bij Tjeerd twee uur duurde, het bij mij dan ook geregeld. Waarom heb ik dat nou altijd zo een ge emmer?

Donderdag de 10e December was de Holiday show, iets waar wij en de kinderen altijd naar uit zien. Helaas is het tegenwoordig al een eind vóór de vakantie, dit omdat veel kinderen een week (weken)  eerder van school worden gehaald om de wereld rond te reizen met hun ouders, schijnt geen probleem voor de inspectie. Bovendien was het op de oude school zo dat er daarna een gezellig samenzijn was met een hapje en drankje, veel babbelen en elkaar ontmoeten. Dat is ook voorbij. Er is koffie en er zijn koekjes, maar de show begint 8.15 in de morgen ja, tot half tien, daarna ouders vertrekken en de kinderen een “gewone” schooldag verder.

De show was fantastisch.

1. J van Oort:
    3 maart 2016
    Hoi, en geef je mij nu ook de telefoon nr., jazeker een gedoe ,jij bent te blond daar, zulke werkjes moet je,je man laten doen...Leuk het schoolgebeuren , goed zoeken op de foto, s waar die kindjes uit Holland staan. Maar ok..
  2. Tante Cornelia:
    4 maart 2016
    Kan me voorstellen, dat je er niet vrolijk van wordt. Nu maar hopen, dat hij geen kuren krijgt.