Hooray, next day; spidy party!!

23 september 2014 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Wat na de vakantie volgt is van alles, veel en vaak, vooral; feestjesssss. Dag terug was vrijdag en zaterdag de 9e hadden we alweer een feestje. Nou eigenlijk Tjeu, van (school) vriendje Lucas.

Maar wij waren al maand eerder met zijn allen uitgebreid uitgenodigd, en eigenlijk een beetje met niet veel zin (want net thuis) op naar Point blanche. En ja, dan komen de leukste feestjes he, als je van te voren denkt..pfffff. Geweldig gezellig was het, bekende en onbekende gezichten, we arriveerden om 4 uur bij de spiderman party, en hapjes, zwemmen,cakejes, drankjes, eten, hapjes, piñata, (hele enge, net een echt spidermankind) hapjes, drankjes, spelen, taart drankjes dansjes verder, gingen we om half 11 naar huis. Jaja, half elf. Nee, voelden ons niet schuldig, we hebben alle 5 enorm leuke uren gehad, omgevlogen!!! Lief die Tjeu en Lucas samen. Suze dol op de verschillende baby’s die er waren. Vreselijk gelachen ook weer om Jurre, die van der resten van de piñata zijn eigen spiderman pak fabriceerde.

Dank je wel lieve mam pap van Lucas en Lucas zelf natuurlijk!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Carol:
    24 september 2014
    Altijd goed, een feestje waar je eigenlijk geen zin aan hebt, want ja die pakken altijd goed uit!
  2. Tante Cornelia:
    25 september 2014
    Ja, dat is inderdaad zo.
    Op de foto's is te zien, dat iedereen zich goed heeft vermaakt!
  3. J van Oort:
    26 september 2014
    Het feest wat af .....jong en oud.....
  4. Peter van den Hout:
    26 september 2014
    Wat een kinderfeestjes daar. Hier is het alleen voor de kinderen,je zet ze af,en een paar uur later haal je ze weer op,of ze worden thuis " afgeleverd".
    Maar bij jullie mag de hele familie komen!
    X