HR 2016

4 maart 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

4 maart, Heineken Regatta…

We hebben wel wat bootjes links en rechts gezien, maar niet zoveel als vorig jaar, compleet niet naar waarheid naar wat er mee deed, want dat was wat aantallen betreft , ongeveer hetzelfde.

Ah ja, de zaterdag om te gaan kijken konden we niet veel, want Jurre had een verjaardag bij Layla’s, aan de Franse kant ja, van Amoury. Tjeerd ging daar ondertussen iets over auto’s vragen, maar ze  bleken dicht..

Vrijdag avond deden we na poos wikken en wegen een besluit, Suze en ik naar de Heineken Regatta, dwz het feest op de boardwalk, wow, met zijn twee op stap. Half 8 of zo waren we er, en we zouden niet te laat terug. Eerst the “stage”gechecked,later nog een keertje, church on Monday, en op naar Santa Rose (heineken bar) alwaar veel bekenden. Ik wilde eigenlijk de hele boardwalk aflopen, kijken wie wat waar, maar Suze wilde er niks van weten, had vriendinnen en vrienden gevonden, en we stay here mom. Sja, tot zover samen op stap.

Zaterdagavond met Jennifer naar de HR, feest op Kim Sha. Het zag er allemaal gelikt uit, dat was zeker, en volgens kenner Jennifer wat=s het allemaal top notch aan apparatuur. Wij vinden het alleen niet zo top of the bill aan artiesten. Jammer. Orange groove was wel ok, maar niet zoooo goed, de rasta van Saba zong super, en daarna was t, eh, wie ook weer, die prijzen binnen halen voor beroemdheden met hun nummers, maar zij zelf vond ik niks aan, maar das een kwestie van smaak.

Enorme ballen in de lucht en een heuse trapeze/doek- act boven de mensen…en de toiletten, nou zeg, nog nooit zo’n mooie toiletten op SXM gezien, ongelofelijk.

Een plastic wijnglas met schroefdop vond ik ook een vondst zeg, Jennifer at spicy worstje wat ze te spicy vond, tuurlijk, en naar huis gaan werd een gedoe, want nergens een taxi meer te vinden/aan de telefoon te krijgen, drama. Veel later thuis dan we wilden daarom, maar goed, wel gelachen.

De 7e geen school, en ja hoor, ik met de kinderen naar de boardwalk, fietsen in de auto en sjezen maar dan, ook al was ik vroeg thuis vandaag, hebben zij niks van gemerkt, en Tjeerd was werken.

Was ook leuk zo op de boardwalk, bijna niks te doen, wat voor het fietsen wel zo lekker is.  (en voor de aanwezige toeristen haha)

1. J van Oort:
    19 april 2016
    Goed gedaan , ik hou ook niet van die muziek...... Maar ja ,smaken moeten er zijn, .......dus jullie zijn wel thuis gekomen wezen lopen!!!!! Groetjes aan Jennefer. En leuk samen met Suze, heel wat anders toch? Xxx
  2. Tante Cornelia:
    20 april 2016
    Leuk even alleen met Suze op pad. Jullie zullen wel genoten hebben.