inpakken, uitpakken, en weer inpakken.

9 september 2015 - Riel, Nederland

Woensdag met de auto van oma en de auto van opa naar Riel, was maar goed ook, want behalve dat we twee kadootjes lichter waren, waren we heel veel kleren en schoenen en aanverwante artikelen zwaarder, allemaal van de jongens voor de jongens, hebben ze nu al veel plezier van Carol! De dierenbekers zijn gebruikt voor Suzes feestje, alle andere bullen hebben ook hun plek gevonden.

Dat moest er in Riel allemaal weer uit, de koffers weer naar boven,…Bibi en Janne waren er, want het is oma’s en opa’s taak die van school te halen en terug te brengen, inclusief lunch, die van ons wilden wel mee brengen, en ik ben maar meteen alle koffers uit gaan zoeken en opruimen, wat we niet nodig hadden in ene, voor ieder ander een andere, anders blijf je de hele week zoeken.

met de kinderen naar de action geweest, voor fietsen en wandelen was t te regenachtig...NIet erg, gelijk een bergje ingeslagen, hoe leuk zo'n winkel!

Kaartjes voor de trein had Engelien al geregeld, ik had ze al in Hloo, maar daar met de trein met de kinderen was me niet gelukt, nou hier maar vandaan op pad, morgen!

Ik geloof dat Tjeerd elke avond in de kroeg is geweest, en of ergens anders, ik niet, van deze dag weet ik het niet meer in elk geval. We aten volgens mij met zussen zwagers, en nichtjes, of in gedeelten daarvan elke keer, heb er geen foto’s van gemaakt, duh, oh oh, kan ik het niet meer nazoeken. of nee, kwamen Renske en Sietske niet hapjes eten en borrelen nadat ze 's avonds iets van school hadden gehad??/

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. J van Oort:
    9 september 2015
    Och geeft niet ...het is ook een gedoe geweest van een na ander ...,wat dan ook weer spannend was neem ik aan, ik moet er om lachen met al dat gedoe van jullie... Xxx
  2. Tante Cornelia:
    10 september 2015
    Druk, druk, druk maar ook wel gezellig.
  3. Peter van den Hout:
    15 september 2015
    Zo blijf je lekker bezig! Action is een heerlijke hebbedingetjes winkel,bijna voor niks!