als de kat van huis is

23 maart 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Maandag yoga ochtend en de dinsdag Tjeerd naar vliegveld brengen, die moest weer eens naar Curacao.

Dan verzinnen wij lekker dingen om het een beetje gezelliger te maken!

Aangezien ik al aan de kant was heb ik de kinderen opgehaald, en op weg naar huis maar eens, voor het eerst en nooit weer, langs de burgerking drive in, nah ja, meer langs. behalve dan dat ik absoluut niet weet wat te bestellen, duurde het een eeuwigheid en meer voor we alles hadden, ik denk dat we binnen al twee keer gegeten zouden hebben. Never mind, bullen binnen en op naar huis, onderweg al peuzelen tuurlijk.

Ben naar uitzichtpunt gereden, konden we lekker uitwaaien en koekeloeren en eten tegelijk. Was even fijn.

De volgende dag kreeg ik de rapporten van school thuis, allemaal heel goed, fijn zo, het eten was al klaar, en dus gingen we even naar Red Pond Bay, daar aan het strand de kinderen effe lekker in het water klooien, wel oppassen want de golven waren behoorlijk.

De 24e waren de kinderen al vrij voor Pasen, vandaar dat we in alle vroegte naar Sunset af sjeesden. Eerst eens zien hoe ver ze nu zijn met de bouw...mooi wordt het. En dan t strand op.

Zo druk als het die dag was, zo heb ik het nog niet gezien, laat staan er zelf tussen gezeten, jeemineemie!! Wel lachen, voelde me toerist tot en met.

Filmpjes van aankomst pappa zijn grappig, maar niet te plaatsten, zoals ik al eerder zei, veel foto's en filmpjes zijn weg, niet te vinden of helemaal kwijt, heel ernstig, kan en wil er niet over praten.

Pappa ophalen op vliegveld, we waren op tijd binnen, op naar huis want de lomito moet in de vriezer! Met aallen aan te zwembad, vakantie vieren.

1. Tante Cornelia:
    26 mei 2016
    Ja, ook zonder papa kan het gezellig zijn. Maar het moet niet te lang duren.
  2. J van Oort:
    26 mei 2016
    Gezellig zo samen,.., maar die hoge golven nee, niet mijn ding. Xxx