Pasen komt er aan.

26 maart 2016 - Philipsburg, Nederlandse Antillen

Pasen komt er aan, niet dat iemand ook maar enig idee heeft waar t over gaat, en daarom maken we konijntjes van oude sokken en rijst, tekenen we eitjes kipjes en haasjes, hangen we eitjes aan een tak en gaan we ook eitjes zoeken in de tuin.

Gezellig, en spannend!

Huis versierd en eitjes verstopt, Anneke ook van de partij, en zoeken maar! Deze keer geen snoep er in! En ook geen paasdiner, ik had teveel te doen, niemand anders voelde zich geroepen blijkbaar om het op zich te nemen, dan niet.

Wij op Goede vrijdag naar de bioskoop, hoewel ie open was volgens internet, mooi dicht, en het is niet eens een feestdag hier, shoot! Wat nu?

Naar Port de Plaisance gereden, daar eens even neuzen, zo lang geleden, gekeken naar de koeien, Tjeu bang uit de auto, bij de tent, het casino, dat wil zeggen de fontein daar, en de pub/annex eettent die daar ooit zat was foetsie, nu wat anders. Op het grasveld gevoetbald en het werd te donker, even langs de haven gelopen..

En toen hadden de kinderen een ingeveing: weet je nog mamma daar die bar bij het water, met het werk, daar is het leuk, dat is vlakbij, gaan we daar wat drinken?

ahaaa, Lagoonies, nou vooruit dan maar.

Werd een gezellige bende, met een bandje dansen en een drankje uit?

De volgende dag wandelen en fietsen op en langs de boardwalk, en die avond was het dan wel cinematime, Zootopia! Leuk!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. J van Oort:
    26 mei 2016
    Ja, Pasen dat is al lang geleden, jee zeg. Maar goed het was toch een gezellige boel geworden ....! Vandaag 26 mei 2016 haha. En de zon schijnt zowaar in hoenderloo.....!
  2. Tante Cornelia:
    26 mei 2016
    Wat leuk, die konijntjes van oude sokken.
    Prachtige bloemen daar op Sint Maarten. Maar Nederland heeft ook veel natuurschoon.
    Oh ja, hier in Bladel schijnt de zon ook. :)